יום שני, 2 במאי 2011

טיול מאורגן לקובה


קובה ממוקמת על האי הקריבי הגדול מכולם באוקיינוס האטלנטי, מזרחית לחופי מקסיקו. זוהי ארצם של הרום הנשפך כמים, של הסיגרים המשובחים, של המוסיקה והתרבות הססגונית והעליזה המתאימה לביקור בכל ימות השנה.

קובה התגלתה לעולם במהלך מסעו הראשון של קולומבוס ב- 1492 וכיום זוהי מדינה קומוניסטית המהווה יעד תיירותי מבוקש בעולם. בשנים האחרונות, בעיקר בזכות השיפור ברמת השירות לתיירים, ריבוי בתי המלון והמסעדות המתאימות לתיירים, יותר ויותר ישראלים מזמינים טיול מאורגן לקובה. 



הוואנה – העיר שהזמן עצר בה מלכת
עיר הבירה הוואנה זוהי "מאורת החטאים" של הקריביים – עיר תענוגות תוססת וססגונית עם אווירה מיוחדת במינה, כאילו נלקחה מהעבר. לכל החולמים לחזור לרגע לעבר: לראות מכוניות אמריקניות משנות ה- 50 משוטטות בין בניינים קולוניאליים בסגנון הבארוק והניאו-קלאסי עם צבע גבס מתפורר, אזורי עוני עם אורח חיים פרימיטיבי, חופי ים שוממים - הוואנה היא הכתובת המומלצת ביותר.

בנוסף לעושר הוויזואלי הוואנה מציעה גם מבחר עצום של פעילויות לתיירים, החל מברים מקומיים אותנטיים בהם אפשר ללגום כוסית של מוחיטו קובני מפורסם ועד אטרקציות ימיות על אחת מחופיה המדהימים.

טיול מאורגן לקובה – פינאר דל ריו
אחד האתרים אותם אסור לפספס, למרות שהוא בוודאי כלול במסלולו של כל טיול מאורגן לקובה, זהו מחוז פינאר דל ריו – הפרובינציה הירוקה המשמשת גם לאזור גידול הטבק המפורסם בעולם. היא ממוקם בחלקה המערבי של קובה ומאופיינת בנוף עוצר נשימה, שדרות טבק, קפה וסוכר ויש בה מספר רב של ממסלולי הליכה, מערות נטיפים קסומות, חופים נהדרים עם מים צלולים, שוניות אלמוגים ומעגני יאכטות נפלאים. 

טיול מאורגן לקובה


אפשר לבקר שם בטירות קולוניאליות עתיקות, לשוט בנהרות שחצבו את דרכם מתחת לפני הקרקע, להשתזף על חופים חוליים ושוממים מאדם או לבקר במוזיאון למדעי הטבק.

טיול מאורגן לקובה – חופים וג'ונגלים  
בשל היותה ממוקמת באיים הקריביים, קובה מאופיינת כמדינה עם ג'ונגלים עצומים וחופי ים קסומים. בקובה למעלה מ-8,000 מיני צמחים, כאשר במאה ה- 19 - 90% משטחה היה מיוער. היום, מספר היערות פחת באופן משמעותי אם כי מספר החופים המתויירים גדל.

קובה מציעה אווירת חופש רגועה על אחד מחופיה הקסומים, בעלי חול לבן ורך, שמש חמה והמון אטרקציות לתיירים. בזכות חופיה הנחשבים לטובים בעולם ובשל העובדה כי אין בקובה הבדלי אקלים משמעותיים מעונה לעונה, היא נחשבת לגן עדן אמיתי עלי אדמות ולמקום האידיאלי לכל מי שנפשו חפצה בחופשת בטן גב משובחת בים הקריבי במסגרת של טיול עצמאי או טיול מאורגן לקובה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה