יום ראשון, 27 במרץ 2011

פסיכולוגים קליניים בתל אביב


כיום, כאשר ענף הפסיכולוגיה, הטיפול והאימון כל כך נפוצים, כדאי לעשות סדר בין סוגים שונים של מטפלים ופסיכולוגים קליניים בתל אביב. דווקא בעיר כל כך גדולה וסואנת תוכלו למצוא מבחר עצום של מטפלים. 

פסיכולוגים קליניים בתל אביב הם מאנשי המקצוע היותר עסוקים בתחום, כיוון שפסיכולוגיה קלינית נוגעת להרבה יותר תחומים מאשר טיפול נטו. פסיכולוגים קליניים בתל אביב יעסקו גם בייעוץ מקצועי וארגון ובחירת כוח אדם וכן רבים מאותם פסיכולוגים קליניים בתל אביב מתעסקים בתחומים הנושקים לאימון עסקי וניהול זמן.



מה היא למעשה פסיכולוגיה קלינית

פסיכולוגיה קלינית היא ענף העוסק לא רק בפתרון בעיות נפשיות ומציאת המקורות שלהן, אלא גם במחקר וישום תיאוריות פסיכולוגיות בכל תחומי החיים. פסיכולוגים קליניים בתל אביב מתעסקים בכלל ההתפתחות והצמיחה האישית. כדי להגיע לפגישה עם פסיכולוגים קליניים לא צריך להיות במשבר נפשי, אלא פשוט לבקש להבין את הנפש על מנת להיות מסוגלים להבין את המניעים תת המודעים המפעילים אותנו, או לחילופין, מונעים מאיתנו פעולות. 

על מנת לעסוק בפסיכולוגיה קלינית, נדרשות כ 4-6 שנות התמחות לאחר סיום התואר הראשון ובארצות הברית תחום הפסיכולוגיה הקלינית דורש גם לימודי פילוסופיה.  

איך לבחור פסיכולוגים קליניים בתל אביב

הקריטריון הראשון לבחירה צריך להיות המטרה לשמה אתם מחפשים פסיכולוגים קליניים בתל אביב. למרות השם הכולל, כל פסיכולוג קליני עוסק בתחום האחר. טיפול בבעיות ומשברים נפשי שונה מטיפול במצבים של צורך בבחירה מקצועית או מיקוד לצורך בחירת תחום לימודים, כמו כן, יעוץ מקצועי או ניהול זמן לאחר בחירת מקצוע, הוא גם ענף בפני עצמו ועל כן, יש לבחור פסיכולוגים קליניים בתל אביב לפי תחום הטיפול או הייעוץ המבוקש. 

פסיכולוגים קליניים בתל אביב


על פי רוב, תוכלו לבחור את הפסיכולוג הקליני שלכם כאשר ליד שמו יופיע, בכל מדריך, תחום העיסוק הספציפי שלו. כמובן, אל תהססו לשאול שאלות לגבי ניסיונו בנושא ולקבל המלצות ממטופלים. 

איך להביא להצלחה בפגישות עם פסיכולוגים קליניים בתל אביב

הנתון הראשון שיביא להצלחה, הוא בחירה בפסיכולוג קליני מתאים. לכן, את הנאמנות תשמרו לחברים קרובים ואל תהססו לעזוב פסיכולוג אחרי מספר פגישות אם אתם מרגישים חוסר כימיה. בדרך כלל, ניתן לחוש את הכיוון אחרי 3 פגישות ולהבין אם בחרתם בפסיכולוג הקליני המתאים לכם. מעבר לזה, מילת המפתח היא כנות. פסיכולוג, בדיוק כמו רופא, מחויב לחיסיון ולכן, כל מה שתגידו במסגרת הפגישות יישאר ביניכם לבינו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה