יום שבת, 27 בנובמבר 2010

פנג שואי



תורת הפנג שואי מתבססת על הרעיון שהאדם הוא חלק בלתי נפרד מהטבע ומהיקום ושיש קשר אנרגטי בין האדם לסביבתו בשל העובדה שהאדם חי בין שמיים לארץ. המונח פנג שואי נולד לראשונה בסין העתיקה לפני 6000 שנים ותורה זו מהווה חלק בלתי נפרד מהפילוסופיה הסינית שמצאה את דרכה אל המערב לפני כמה עשורים והיא רק הולכת ומתחזקת באמצעות ההיכרות עם אומנויות הלחימה, צמחי המרפא, הרפואה הסינית ועוד.

פנג שואי


מקור השם פנג שואי הוא רוח ומים ושניהם מרכיבים הכרחיים לקיומנו על פני האדמה, שניהם מסמלים זרימה והשילוב בניהם הוא של האנרגיה הנראית והלא נראית סביבנו.

מהי מטרת תורת הפנג שואי ?

מטרת תורת הפנג שואי היא לאזן את הזרימה וליצור הרמוניה במרחבים פיזיים בהם אנשים חיים ועובדים, יש דבר שנקרא צ'י ומשמעותו היא אנרגיית החיים, אותה אנרגיית צ'י נכנסת לבית דרך הפתחים השונים כגון החלונות הדלתות ועל פי תורת פנג שואי יש להם השפעה על בני הבית בכל תחומי חייהם.

האמונה הרווחת היא שלכל בית יש את הפנג שואי שלו וזאת מאחר וכל בית נבנה בצורה אחרת, החלונות והדלתות שלו נמצאים בכיוונים שונים ואף הסביבה שלו שונה, לכן ישנם כמה כלים בסיסיים ומטרתם היא לאפשר לאנרגיית הצ'י לעבור במרחבי הבית בחופשיות.

לא מדובר על קסם שמתחולל אלא על כלים שמאפשרים לנו ליצור איזון כדי להגיע למצב בו הסביבה בה אנו חיים ועובדים תתמוך בנו לטובת צמיחה אישית, שפע ושמחה.

היכן מומלץ להשתמש בתורת פנג שואי ומתי ?

פנג שואי מתאים לכל מקום בו אנשים שוהים זמן מה, זה יכול להיות הבית הפרטי שלכם, המשרד, בית מלון, מסעדה או מרפאה. הרעיון שעומד מאחורי תורה זו היא לגרום לעצמנו ולאחרים לחוש בטוב כשהם נמצאים בחלל מסוים ואין ספק כי לא חסרים הם המקומות בהם פנג שואי יכול לסייע רבות.




בעיקרון תמיד תוכלו להיוועץ עם גורם מוסמך בתחום טרם הכניסה לדירה חדשה או משרד חדש אך אנשים נוטים לנסות ולסדר בעצמם את הבית והמשרד, לפעמים התוצאה מוצלחת במיוחד ולפעמים לא, לפעמים גם ישנה תחושה שאינה מרפה כי משהו "לא מסתדר" לנו עם איך שהמקום מרוהט או בצורה בה החפצים מונחים בחדר, כשתחושה זו אינה מרפה מכם ואתם מעוניינים שהחלל בו אתם נמצאים יהיה נעים יותר לשהייה זה כנראה הזמן הטוב ביותר להזמין איש מקצוע מהתחום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה