יום ראשון, 21 בנובמבר 2010

חיים אחרים - עוז מדהים

חיים אחרים – עוז זהבי שורף את המסך
עוז זהבי הופיע בשנה האחרונה במשהו כמו 5-6 תוכניות טלוויזיה שונות או הפקות שקשורות לטלוויזיה. גם מי שאינו מעריץ של הבחור הזה מבין שיש פה תופעה יוצאת דופן. חיים אחרים היא אחד הפרויקטים היותר משמעותיים שלו מכיוון שהיא מגיעה אחרי שכבר מכירים אותו, מעיין מבחן בגרות – והיא גם משודרת בערוץ 2 ומקבלת הרבה תשומת לב ציבורית.  מעבר לכך מדובר גם בנושא שמעניין הרבה אנשים – דת ואמונה.



כשחקן, עוז זהבי נדרש להתאים את עצמו בכל תוכנית לדמות אחרת. אם בעספור הוא היה צריך לשחק את איציק הערס הקטן והחמוד, בתוכנית חיים אחרים הוא בכלל צריך לשחק נער ישיבות מחונך ומנומס. אם זה לא מספיק, הוא גם צריך לשחק רקדן מקצוען – רקדן שנבחר להופיע בהפקה רשמית של פסטיבל ישראל. כמו שהוא סיפר באחד הראיונות, חיים אחרים דרשה ממנו חצי שנה של אימונים אינטנסיביים. מדהים כמה שאנחנו לא תמיד מודעים למה שעובר על שחקנים בדרך לתפקיד ראשי.
ישנם שחקנים שנאלצים להעלות משקל בצורה קיצונית, להצמיח זקן גדול או להפוך לשרירנים של ממש עבור תפקיד מסוים. במקרה של חיים אחרים, עוז זהבי הרוויח לפחות כמה שיעורי ריקוד חינם. אחרי הכל ריקוד הוא דבר בריא ביותר לנפש, חוויה חופשית ומשחררת שמחברת אותך אל התנועה זורמת במרחב. לא בטוח שהוא ימשיך לקחת שיעורי ריקוד להנאתו אבל הוא בטח יבין טוב יותר מופעי ריקוד בעתיד. אולי הוא גם זכה להכיר שם כמה אנשים מעניינים או נשים...



חיים אחרים היא דרמה שמתעסקת בריקוד, משפחה, אמונה, חברים, רגשות, משברים, תקווה ורצון מתמיד להתחדשות והתקדמות. נראה שעוז זהבי מצליח להשתלט על התסריט המורכב של חיים אחרים למרות שלא מדובר בתסריט מציאותי לחלוטין. מדובר בקפיצה חדה ביותר מעולם הישיבות לעולם הריקודים. עוד לא שמענו על דבר כזה במציאות.
בתחילה, היה נדמה שהתא המשפחתי הדתי הולך להתפרק בעקבות החזרה בשאלה, יהיה מעניין לראות בהמשך התוכנית אם זה אכן יקרה. ישנה תחושה שעוז זהבי של התוכנית קיבל חינוך טוב וכי היחסים החמים בתוך המשפחה הם שיעזרו לה לעבור את התקופה הקשה ולשרוד. אחרי הכל משפחה היא מבנה שתומך ועוזר כמעט לכולם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה