יום שבת, 7 באוקטובר 2017

פורום GMAT


אתם לא לבד – פורום GMAT לצדכם
הלמידה למבחן ה-GMAT (Graduate Management Admission Test) יכולה להיות משימה מורכבת, מתסכלת ומייגעת להתמודדות עצמאית. בשונה מהלמידה לפסיכומטרי או למבחנים בתואר הראשון, אז הייתם ודאי מוקפים בחברים לספסל הלימודים – ההכנה לקראת תואר שני במנהל עסקים הנה פעמים רבות משימה שאינכם חולקים עם איש בסביבתכם. בדיוק לצורך כך כל מכון הכנה לבחינה אשר מכבד את עצמו מפעיל לרשותכם פורום GMAT פעיל המתעדכן באופן שוטף.




מה תוכלו למצוא בפורום GMAT?
פורום GMAT נועד למלא מספר תכליות שונות. ראשית כל, מדובר בפלטפורמה שמאפשרת לסטודנטים השונים באותו מכון הכנה לפרסם שאלות לימודיות בהן הם מתקשים. כך ניתן לקבל מענה מקצועי או מסטודנטים אחרים שמרגישים בטוחים במתן הסבר לשאלה ספציפית או מהצוות המקצועי שמפעיל את הפורום הרלוונטי. בנוסף לכך, פורום GMAT מספק מענה לשאלות כלליות יותר הנוגעות לצורת הלמידה, לוח הזמנים בקורס, דרכי התמודדות עם הלחץ שהבחינה מעוררת, תמיכה טכנית לגבי תרגולים מקוונים, ליווי בהליך ההרשמה למבחן ועוד. תוכלו לערוך שיטוט קצר בפורום ולקרוא הודעות שפורסמו בעבר כדי לקבל מושג ברור יותר לגבי נהלי הפרסום בו.

אל תתביישו – כולנו יחד באותה סירה
כדי באמת להצליח להפיק תועלת ממה שיכול לספק פורום GMAT חשוב להשאיר את הביישנות בצד. אם תחששו לפרסם שאלות או תובנות בפורום מתוך פחד שישפטו אתכם – כך תישארו לבד עם הנושאים שמטרידים אתכם ולא תזכו לקבל תשובות מסייעות. נסו לשכנע את עצמכם בכך שכל המשתתפים שלוקחים חלק פעיל בפורום נמצאים עמכם יחד באותה סירה, וזקוקים אף הם לסיוע ולחיזוקים בתחומים בהם הם מתקשים. כמובן שבסופו של דבר פרסום בפורום לא מתאים לכל אחד – אבל עדיף לתת לכך צ'אנס לפני שמוותרים לחלוטין על השימוש בו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה