יום שבת, 21 באוקטובר 2017

בדיקת התאמה זוגית



מהי נומרולוגיה?
נומרולוגיה, היא תורה מיסטית המבוססת על מספרים. הנומרולוגיה למעשה טוענת, כי בעולם המקיף אותנו ישנם מספרים רבים, ומכיוון ששום דבר בעולם הזה איננו מקרי, גם למספרים הללו יכולה להיות משמעות גדולה לגבינו. כך למשל, העובדה שנולדנו ספציפית ביום מסוים ובשנה מסוימת יכולה לומר לא מעט על האופי שלנו ועל סיכויינו להצליח לאור החלטות שונות שנקבל. בנוסף, מספרים המחושבים בעזרת תורת הגימטריה, כמו השמות שלנו ושל ההורים שלנו יכולים גם הם להיות משמעותיים בנוגע לחיים שלנו. השם שלנו ושל בן או בת הזוג שלנו יכולים גם הם להיות מחושבים באמצעות בדיקת התאמה זוגית.


בדיקת התאמה זוגית נומרולוגית
בדיקת התאמה זוגית תוך שימוש בנומרולוגיה היא שיטה שבה נלקחים בחשבון השמות או תאריכי הלידה של שני בני הזוג ונמדדים זה לעומת זה. נומרולוגית מוסמכת, תדע לפענח את המשמעות של המספרים שיצאו ולתת לכם את התשובה לשאלת השאלות – האם זהו הזיווג המושלם? התשובות שיינתנו לכם אינן רק בנוגע לשאלה האם כן להתחתן או לא, אלא גם לשאלה כיצד כדאי לנהל את מערכת היחסים. ישנם מספרים שאין שום אפשרות לגשר ביניהם, ישנם מספרים של בני זוג שמהווים התאמה מושלמת והבטחה לאושר של שנים ארוכות וישנם מספרים המבשרים כי מערכת יחסים יכולה להחזיר מעמד אך תדרוש התפשרות והתגברות על מהמורות בדרך.

אל תהססו לבדוק
בדיקת התאמה זוגית באמצעות מספרים יכולה להיות הבסיס החשוב ביותר לקביעה האם כדאי לצאת עם מישהו מסוים או אפילו למסד את הקשר ביניכם. אם גם אתם מאמינים שלא יכול להיות שהעובדה שנולדתם ביום מסוים או שניתן לכם דווקא שם ספציפי היא מקרית – לכו לחשב בדיקת התאמה זוגית וגלו את האפשרויות הזוגיות שלכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה