יום שבת, 7 באוקטובר 2017

הלוואות פרטיות


ראשית, נבין מה היא בדיוק הלוואה פרטית ומה ההבדל בינה לבין הלוואה בנקאית
כפי שאתם בוודאי מבינים ויודעים, הלוואה היא למעשה סכום כסף הניתן לנו על ידי גורם חיצוני, כשאנחנו מתחייבים להשיב את הכסף הזה בפריסה לתשלומים לאורך זמן, כשהרווח של הגורם החיצוני הזה מבוסס על הריבית של ההלוואה לאורך חודשי הפירעון. בישראל, מרבית האנשים הזקוקים להלוואה פונים לשם כך לבנקים שלהם – והלוואות בנקאיות הן בדרך כלל בכפוף למצב חשבון הבנק של הלווים, בריבית שנקבעת בהתאם לחשבון ובתנאים שהם יחסית נוחים, אך גם מוגבלים. הלוואות פרטיות, מנגד, ניתנות על ידי חברה פרטית בתחום, עם ריבית שתהיה בדרך כלל גבוהה יותר, אבל עם תנאי פירעון נוחים בהרבה על פי רוב.




מתי נהיה זקוקים להלוואות פרטיות? באילו מצבים הן עדיפות על אלה הבנקאיות?
כשאנחנו לוקחים הלוואה, הריבית היא ככל הנראה הדבר החשוב ביותר עבורנו, ולכן במרבית המקרים אנשים יעדיפו הלוואות בנקאיות על הלוואות פרטיות. עם זאת, ישנם גם מקרים בהם בשל היסטוריה כלכלית בעייתית הבנק שלנו מסרב לתת לנו הלוואה, או שהתנאים שהוא מציע לנו הם גרועים. בנוסף, אנחנו אולי מעוניינים להוריד את התלות הכלכלית שלנו בבנק, או שאנחנו זקוקים להלוואה עבור סגירת החוב שלנו בבנק ומניעה של הוצאה לפועל. בכל אחד מהמצבים האלה, הלוואה פרטית עדיפה ואפילו הכרחית, בניגוד להלוואה הבנקאית המגבילה. חשוב, אם כן, לקבל את ההחלטה הזאת בצורה מושכלת וחכמה.

הלוואות פרטיות – החלטה שיכולה לסייע לכם לשגשג מבחינה כלכלית
כשאתם מחליטים לקחת הלוואות פרטיות, אתם צריכים לעשות זאת בצורה חכמה מבחינת התנאים והיקף ההלוואה המוצעים לכם – וכך לתת לעצמכם את הסיכוי הטוב ביותר לצאת מהבור הכלכלי ולהתחיל לשגשג עם סכום הכסף שאתם מקבלים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה