יום שבת, 7 באוקטובר 2017

הכנה למבחן GMAT



הכנה טובה למבחן GMAT עושה את ההבדל
אלפי אנשים ניגשים מדי שנה בישראל לבחינת ה-GMAT, בחינה בינלאומית אשר מהווה את אחד השלבים בדרך לקבלה לתואר ה-MBA היוקרתי (תואר שני במנהל עסקים). אם תוסיפו לכך את כל יתר המועמדים שניגשים לבחינה זו ברחבי העולם – הרי שתקבלו מושג לגבי מידת התחרותיות המאפיינת את המעמד. לאור זאת, רק הכנה טובה ומקיפה למבחן זה תאפשר לכם לממש את הפוטנציאל הגלום בכם ולקבל בסופו של יום ציון מספק להגשת מועמדות לאחד ממוסדות הלימוד המובילים. הכנה למבחן GMAT היא איננה עניין של מה בכך, וחשוב להתייחס אליה ברצינות הראויה.




עושים את זה פעם אחת כמו שצריך – ודי
אם תירשמו לקורס הכנה למבחן GMAT ותאפשרו לעצמכם מספיק זמן ללמוד את החומר הרלוונטי ולהטמיע אותו בתרגול – ייתכן בהחלט ותוכלו להוציא ציון מספק כבר במועד הבחינה הראשון. כך תוכלו לחסוך מעצמכם את עוגמת הנפש שבקבלת ציון מאכזב, את הכסף הנוסף שצריך להוציא על כל הרשמה נוספת למבחן, וכמובן חודשים ארוכים של הכנה למבחן GMAT נוסף. עם זאת, כדי להרגיע את מפלס הלחץ – כן חשוב להבהיר שניתן לגשת למבחן עד 5 פעמים בכל שנה קלנדרית. כמובן שעדיף להצליח כבר בניסיון הראשון, אולם במקרה הצורך תוכלו בהחלט לגשת להיבחן בו בשנית.

הכנה מקצועית לצד הכנה מנטלית
הכנה טובה לקראת הבחינה כוללת שני אלמנטים מרכזיים – הכנה מקצועית לצד הכנה מנטלית. ההכנה המקצועית כוללת מעבר על כל החומר התיאורטי הרלוונטי (בייחוד בחלק הכמותי והמילולי) וכמובן תרגול מגוון רחב ככל הניתן של שאלות עדכניות. לצד זאת חשוב לשים לב גם למרכיב של ההכנה המנטלית, הכולל בעיקר הכנה נפשית להתמודדות עם מבחן ארוך ומלחיץ. תשומת לב לשני מרכיבים אלו יגדיל בצורה משמעותית את סיכויי ההצלחה שלכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה