יום רביעי, 25 באוקטובר 2017

החלפת צילינדר



צילינדר הוא אחד המרכיבים החשובים ביותר בדלת ולכן כל תקלה בו משפיעה על השימוש בדלתות פנים וחוץ כאחד. למרות שאפשר למצוא צילינדר גם בסוגים נוספים של מנעולים, השימוש בהם בדלתות קריטי עבור בתים פרטיים, משרדים, רכבים, עסקים, חנויות, מחסנים ועוד. עם זאת, את רוב התקלות שקשורות לצילינדר אפשר לפתור באמצעות הזמנת מנעולן.
חשוב לדעת כיצד בנוי צילינדר על מנת להזמין מנעולן מקצועי ולפתור את התקלות והבעיות הנפוצות. צילינדר הוא מנעול שכיח שבו הנעילה בנויה על עיקרון של גליל מסתובב. באמצעות סיבוב של הגליל למקום הנכון אפשר לפתוח את המנעול וכך גם את הדלת. החלפת צילינדר יכולה להתבצע כאשר הגליל נשחק, מתבלה או מתקלקל. כמו כן, יש מקרים שבהם החלפת צילינדר מתבצעת כחלק מניסיון לשפר את מערך האבטחה וההגנה.

טיפים להחלפת צילינדר

באופן עקרוני ניתן לנסות לבצע החלפת צילינדר לבד. בשביל לעשות זאת צריך להגיע לחנויות עשה זאת בעצמך ברחבי הארץ, לרכוש צילינדר ולוודא שהוא מתאים לסוג הדלת. את סוג הצילינדר שמתאיםלכל דלת ניתן לבחור באמצעות המפרט הטכני. במידה ולא בטוחים לגבי סוג המנעול המתאים לדלת, אפשר להתייעץ עם אנשי מקצוע או להגיע לחנות יחד עם תמונה של הדלת כולה.
מצד שני, לרוב עדיף להזמין מנעולן כדי לבצע החלפת צילינדר. מנעולן ייתן אחריות מלאה על החלפת צילינדר יעמוד לרשות הלקוח גם בטיפול בתקלות נפוצות שעלולות להתעורר בעתיד. המנעולן מכיר היטב את הסוגים השונים של המנעולים, יודע לזהות את הסיבות לתקלות בדלת ובמידת הצורך גם מחלץ מפתח שבור מתוך המנעול.

לסיכום, מנעולי צילינדר נמצאים בתוך דלתות בשביל לאפשר נעילה. תקלות במנעול פוגעות בדלת ולכן כדאי לטפל בהן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה