יום שלישי, 13 ביוני 2017

תנאי החזר של הלוואות פרטיות



הלוואות פרטיות יכולות לסייע לקהל יעד מגוון. אנשים פרטיים משתמשים בהלוואות כדי לממן הוצאות בלתי צפויות, להימנע מתשלומי קנסות על חריגת יתר בחשבון הבנק, לשפץ את הדירה ולנסוע לחו"ל. ההלוואה מאושרת בתוך זמן קצר ובחלק מהמקרים היא גם לא דורשת העמדת ערבים ובטחונות. עם זאת, חשוב מאוד לבדוק את תנאי ההחזר של ההלוואה ולהבין את ההשלכות שלה בטווח הקצר והארוך.




 תנאי החזר של הלוואות פרטיות נקבעים לפי גובה הסכום המבוקש על ידי הלקוח, הריבית ותקופת ההחזר. חלק מהבנקים מתנים את מתן ההלוואה בביטול כרטיס אשראי או הגבלת סכום משיכת מזומן בחשבון עובר ושב, וחלק מהחברות גם מחייבות מגבלות נוספות. הלקוח הפרטי חייב לוודא שתנאי ההלוואה עולים בקנה אחד עם היכולות שלו ושמדובר במסלול אטרקטיבי.

השוואה בין סוגי הלוואות פרטיות
לכל הלוואה פרטית יש מאפיינים אחרים שנקבעים לפי תנאי ההחזר. היתרון הוא שאותם תנאי החזר עשויים לשמש להשוואה יעילה בין סוגי הלוואות פרטיות. כך לדוגמא ניתן להכריע לטובת הלוואה מסוימת בגלל שתנאי ההחזר שלה גמישים ובגלל שאפשר להחזיר אותה בלי לשלם קנס. לחילופין, יש לקוחות פרטיים שיסכימו לשאת בהחזר חודשי גבוה בתמורה לצמצום של תקופת ההלוואה.

הכל תלוי בסופו של דבר בצרכים של כל לקוח ספציפי ובמסגרת התקציב שעומדת לרשותו. השוואה בין סוגי הלוואות פרטיות מתבצעת מול הבנקים, חברות הביטוח, חברות האשראי וחברות פרטיות. ההשוואה חשובה כי היא הדרך היחידה לחסוך בהוצאות מיותרות. באמצעות השוואה מקיפה ויסודית ניתן לדעת כמה באמת עולה ההלוואה, ומה צריך לעשות על מנת לעמוד בתנאי ההחזר. הבנק או הגוף המלווה אמורים להעמיד לרשות הלקוח הפרטים את כל הנתונים האלה ולסייע לו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה