יום שני, 5 ביוני 2017

הורוסקופ יומי



שיטות מיסטיות שונות
ישנן לא מעט שיטות מיסטיות שונות, ברובן מכילות השיטות יכולת לתקשר עם אישיות על טבעיות, לא מוסברות למדע ובכך לקבל מידע ומסרים מעולמות שונים. המיסטיקה באה להעניק לנו תשובות לשאלות ולבעיות בלתי מובנות ובלתי מוסברות בצורה שגם הינה לא תמיד מובנת ומסברת, אך יש הרבה הטוענים שתמיד נכונה, מיסטיקה באה להעניק לנו את היכולת לענות על השאלות שלא תמיד יש לנו גישה אליהן. בין אם פתיחה בקלפים, תקשר או אסטרולוגיה המיסטיקה באה לתת לנו מענה שלא תמיד נוכל להסביר בצורה החומרית והשטוחה של המדע.




השוני בין הורוסקופ שבועי ליומי
הורוסקופ הוא הטבלה המחזורית של טבלת המזלות שלנו, את המזלות שלנו אנחנו מקבלים על ידי אופן פריסת הכוכבים בשמים, גודלם ומרחקם מכדור הארץ, ההורוסקופ מתחלק לשלושה, הורוסקופ חודשי, שבועי ויומי הורוסקופ חודשי ושבועי מעניק לנו את ממוצע של אופי התנהגות האדם בהפרש לחודש או לשבוע. לא תמיד הדברים יהיו מדויקים מכיוון שזה מעניק לנו את ממוצע התכונות המאפיינות אותנו, לעומת זאת הורוסקופ יומי מעניק פירוש מדויק של המזל על פי היום הספציפי, אינו עוד טבלה של ממוצע בין שאר הימים, הורוסקופ יומי בא לתת לנו מענה מדויק של המזל שלנו בפריסת השמים לפי היום בחודש.

כיצד ניתן לדעת מה המזל שלי
בטבלה המחזורית שלנו, היהודים ישנם 12 מזלות שונים, לכל חודש מזל ישנן טבלאות עם סוגי מזלות שונים כמו למשל טבלת המזלות הסינית עם מזלות מסוגים שונים, לנו הטבלה הרגילה של המזלות מסמלת כל חודש כמזל, לכל מזל יש את היום המדויק שממנו הוא התחיל והיום שבו הוא נגמר. לכן על מנת לזהות את המזלות שלנו עלינו לבדוק באיזה תאריך נולדנו, יום וחודש ולבדוק לפי טבלת ההורוסקופ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה