יום ראשון, 11 ביוני 2017

טיולי ג'יפים בפירנאים - טיול ברכס הרים בלי ג'ט לג


מי לא חולם להיות ברכס הרים משוגע, אחד כזה שאין בארץ. כולנו רוצים לראות הרים עצומים שירגשו לנו להרגיש קטנים, לראות איך פסגה מושלגת הופכת להיות מפל קטן עד שהוא זורם דרך העמק להיווצרות אגם כחול ויפהפה. אמנם מדינת ישראל יפהפייה לכשעצמה אך בסופו של דבר מלבד החרמון, שאינו עומד בסדר גודל של הר גבוה בעולם, אין לנו את היכולת להכניס למצלמה תמונות שכאלה בגבולות הארץ. אנשים שרוצים לטייל ברכסי הרים כאלו לא צריכים להרחיק עד למזרח או לדרום אמריקה ואפילו באירופה יש כמה טיולים מהפנטים כמו שיש בספרד או בגיאורגיה. רכס הפירנאים הוא אחד הרכסים המפורסמים והוא נמצא בין צרפת לספרד והוא מוקד עלייה לרגל לישראלים רבים כבר שנים רבות.




מה יש לעשות בהרי הפירנאים שמושך כל כך הרבה ישראלים?
ישראלים הולכים לכל מקום, כאלו הם הישראלים, אוהבים לטייל. לא סתם בטיול בהרי הפירנאים ככל הנראה תוכלו לפגוש לא מעט ישראלים וכמובן שאחת האטרקציות הנפוצות שם היא טיולי ג'יפים בפירנאים כמו שבטח כבר הספקתם להכיר במהלך חייכם. עם זאת, טיולי ג'יפים בפירנאים היא רק אחת מהאטרקציות המדהימות שיש למקום להציע: תוכלו ליהנות ממסלולי הליכה עוצרי נשימה, תצפיות משוגעות, אטרקציות אקסטרים שיגרמו אפילו לאמיצים ביותר מבינכם לפחד כמו אומגות או סנפלינג מעל מפלים שוצפים וזה רק קצה המזלג.

אל תשכחו להתחשב בעונות
אמנם טיולי ג'יפים בפירנאים יכול להיות חוויה מושלמת אך בעונות מסוימות הוא עלול להיות מסוכן. עוד לפני שאתם מתכננים את טיול החלומות שלכם אל הרכס העצום בררו מתי הם העונות המומלצות ביותר לטיול כדי שתוכלו לקחת את החופש מהעבודה בזמן. טיול לא בעונה יכול להיות מסוכן ואף סגור לחלוטין.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה