יום שישי, 7 באפריל 2017

מהם השיקולים ברכישת ארון הזזה לדירה חדשה?



אם אתם רוכשים דירה חדשה, ייתכן מאוד כי תרצו לרכוש גם ארונות חדשים. לפני קבלת החלטה אודות סוגי הארונות שתרכשו, כדאי להסתובב בחנויות כדי 'לחוש' את הארונות ולבחון את השימוש בהם מקרוב, ולא להסתפק בהצצה בקטלוגים ובאתרי האינטרנט. זאת, כיוון שמדובר בארונות שישרתו אתכם משך שנים ויהוו חלק בלתי נפרד מפעולות רבות בחיי היום-יום שלכם. כדאי שהארונות שתבחרו יהיו נוחים לשימוש, יפים ומעוצבים בסגנון מודרני. אחד מסוגי הארונות הפופולאריים והנוחים ביותר הוא ארון הזזה.

מהם ההבדלים בין סוגים שונים של ארונות הזזה?
יש שלושה סוגים של ארונות הזזה: ארון הזזה פנימי, ארון הזזה חיצוני (ארון הרחף) וארון שדלתותיו במישור אחד. ההבדל בין הארונות הוא במנגנון ההזזה שלהם ובמראה שלהם: ארון הזזה פנימי הוא הסוג הנפוץ ביותר והישן יותר מבין שלושת הסוגים. בארונות אלה מסילות בולטות בדופן התחתונה של הארון, במסגרת המצויה מחוץ לארון. דלתות הארון נוסעות על גבי המסגרת. יתרונו של סוג ארונות זה הוא במחיר הנמוך יותר. סוג הארונות השני הוא ארון ההזזה החיצוני. בארון זה המסילות נמצאות התוך הארון, מאחורי הדלתות ודלתות הארון נסגרות בלא צורך במסגרת חיצונית התופסת מקום. כך, גם נחסך מקום בחדר וגם מתקבל מראה אסתטי יותר. סוג הארונות השלישי הוא ארון שדלתותיו במישור אחד. זהו הסוג המודרני והמתקדם ביותר. המסילות מוחבאות בתוך הארון וכאשר הדלתות נסגרות – הן יוצרות מישור אחד. צורתו זו מאפשרת לנצל את שטח הארון והחדר באופן יעיל עוד יותר וכן ליהנות מעיצוב מקורי הכולל תמונה על גבי דלתות הארון אשר נראית כציור קיר כאשר הארון סגור.




אילו שימושים יש לארונות הזזה?
בין אם אתם מחפשים ארונות לחדר שינה, לחדר ארונות או לסלון או אף למטבח או לאמבטיה – כדאי לבחור בארונות הזזה כיוון שלארונות אלה יתרונות עיצוביים ויתרונות הקשורים לניצול המרחב.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה