יום חמישי, 13 באפריל 2017

עופרים



גן אירועים עופרים הוא למעשה מתחם שנמצא בליבה של סביבה כפרית. הוא שוכן במושב ברכיה ליד אשקלון ומגיעים אליו בעלי אירועים מכל רחבי הארץ. מתחם עופרים מתאים לאירועים פרטיים ועסקיים, למי שמעדיף אירועים אינטימיים ולמי שרוצה לבלות עם מאות מוזמנים בעת ובעונה אחת.
השאיפה העיקרית של בעלי המתחם היא למזג את האווירה הטבעית לתוך האולם עצמו. כמו כן, ניתן להגיע למתחם האירועים של עופרים לכל אורך השנה. בעונות המעבר של האביב והסתיו אפשר לחוש היטב את החיבור הנוסטלגי לטבע, בעוד בקיץ ובחורף עובר המתחם התאמה ספציפית לצרכים של הלקוחות.
אפשר לקבל המלצות על מתחם האירועים בעופרים מלקוחות קודמים ולקרוא מידע באתרי האינטרנט. ניתן גם להתרשם מתמונות של המתחם ולתאם פגישת ייעוץ לא מחייבת עם אחד מנציגי המקום.
3 תפריטי אוכל ויתרונות המתחם
היתרון הבולט של מתחם אירועים עופרים בא לידי ביטוי בתפריט האוכל. המתחם מציע למעשה שלושה סוגים שונים של תפריטי אוכל. הסגנון הראשון הוא תפריט אסאדו שמתאים בעיקר לאירועי ערב, הסגנון השני הוא תפריט צמחוני שיכול להתאים לאירועים אינטימיים ולאירועי בוקר והתפריט השלישי נשען על טהרת חומרי הגלם הטבעוניים. כל אחד מהתפריטים נבחר בקפידה על ידי שף מקצועי והאורחים נהנים ממנות טריות וטעימות.

מי שמתלבט בין תפריטי האוכל של מתחם עופרים יכול לשאוב השראה מאירועים שכבר נערכו במקום. כך לדוגמא משתלב תפריט אסאדו עם חתונה בסגנון דרום אמריקאי, בעוד התפריט הצמחוני דווקא מתאים לאירועים קלילים כמו ימי הולדת, בריתות ובר מצווה. בכל מקרה, ניתן להחליט על המנות בכל תפריט מול השף של המתחם וכך להבטיח אירוע בלתי נשכח עבור כל המשתתפים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה