יום שבת, 7 בינואר 2017

כיסוי סולארי לבריכה



סוגי כיסויי הבריכה השונים

קשה לבחור מבין מגוון מוצרי הבריכה הנלווים השונים

כל מוצר נלווה לבריכת השחייה מביא עמו הבטחה כי יהיה מוצר הבריכה המהפכני שישפר את חייכם וישנה אותם ללא היכר. מנסיוננו, קיימים מוצרי בריכה שהינם הכרחיים ומועילים באמת, וכאלו שאינם. במאמר הבא נפרט אודות מוצר נלווה לברכה שמספק את הסחורה היטב. בפסקה הבאה נאפיין את סוגי כיסויי הבריכה השונים וכיסוי סולארי לבריכה.




סוגי כיסויי הבריכה השונים

·         כיסוי בריכה רגיל: כיסוי הבריכה הרגיל מכסה את הבריכה מפני לכלוך ושומר על מי הבריכה כאשר אינה נמצאת בשימוש. זהו הכיסוי הפשוט ביותר. 

·         כיסוי סולארי לבריכה: מדובר בכיסוי בריכה צף המגיע בשתי צורות עיקריות, עליהם נפרט בסעיף הבא. כיסוי הבריכה הסולארי מאפשר הגנה על מי הבריכה מפני קרינת השמש. בעוד כיסויים אחרים מגינים על מי הבריכה רק מפני פלישת גורמים לא רצויים, כיסוי סולארי לבריכה אף מגן על מי הבריכה מהתאדות ומאפשר שימור חום הבריכה לאורך זמן. 

·         כיסוי סולארי עגול: כיסוי סולארי לבריכה המגיע בצורה עגולה. הכיסוי מורכב מבועות אוויר כחולות וגדולות, העשויות מפלסטיק ומגיעות בצבע שקוף בעל גוון כחלחל. הכיסוי מתאים לבריכות עגולות ולג'קוזי עגול. מדובר ביריעת בועות פלסטיק צפה, הנמתחת לאורך פתח הבריכה ואינה מאפשרת מעבר של אור השמש או חפצים שונים לתוכה. 

·         כיסוי סולארי מלבני: כיסוי זה דומה מאוד לכיסוי הסולארי העגול מבחינת שימושו. גם כיסוי זה מורכב מיריעת פלסטיק, אם כי במקרה של כיסוי הבריכה המלבני הוא אינו מורכב מבועות אוויר. מדובר ביריעת פלסטיק העשויה במבנה שתי וערב ייחודי ומגולגלת על גלגלת ייעודית. ניתן לפרוש בקלות את היריעה על פני הבריכה המלבנית שלכם. היריעה צפה על פני המים בלא צורך בחיזוק חיצוני שלה על פני הבריכה.

רכשו כיסוי בריכה עוד היום

אנו ממליצים בשימוש בכיסוי סולארי לבריכה הביתית שלכם. ניתן לחלק את חיינו ללפני ואחרי הגילוי אודות כיסוי בריכה זה, ולטעמנו הוא טוב בהרבה מכיסוי הבריכה השגרתי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה