יום שישי, 27 בינואר 2017

מסלולים בפירנאים - פעילויות אתגריות ונופים מדהימים



אם בחרתם לעשות את הטיול שלכם בפירנאים, אתם בוודאי חובבי טבע ונופים מרהיבים, אך למען האמת כשמדובר על רכס ההרים הספרדי לא צריך להיות אנשים שעושים טרקים כל חייהם, כל אחד ימצא תעסוקה והנאה בטיול, מגוון כל כך. ישנן אופציות רבות של מסלולים בפירנאים כל שתוכלו להתאים את הטיול עבורכם ועבור בני משפחה בכל הגילאים, וליהנות מהטבע הספרדי, עיירות קסומות, מנזרים עתיקים ספורט אתגרי ואטרקציות. כל מה שעליכם לעשות הוא לתכנן את המסלול היטב ולשכור רכב 4X4 ואתם מוכנים לדרך.

מתחילים בברצלונה
רוב הטיול בפירנאים מהארץ מתחילים בברצלונה מכיוון ששם נוחתת הטיסה, כך שתוכלו גם לבלות בעיר לאחר מכן יש לכם אופציות להמשיך לצפון או למזרח וכך לקבוע את מהלך הטיול שלכם. במידה והחלטתם להתחיל מהמזרח, מסלולים בפירנאים יכללו תצפית מפסגת טורו דה אומה, טיול טבע בשמורת רכס המונטסיי, בקרבת מקום תוכלו למצוא אזור לינה הנקרא סאנט הילארי. לא רחוק משם נמצא אגם סאו המפורסם, כאשר תוכלו ליהנות משייט קייקים במקום, מומלץ גם לבקר בכפר רופיט, כאשר לא רחוק משם תוכלו למצוא מקום לינה באזור באזור לה מולינה. במהלך מומלץ להמשיך לכיוון צפון פירנאים כאשר על גבול ספרד תוכלו ליהנות מספורט אתגרי כגון אומגות, מזחלת הרים הגדולה בעולם טיפוסי חבלים ועוד.



טיולים גם למבוגרים וגם לילדים
בין אם אתם קבוצת מטיילים, או הורים עם ילדים, או זוג בחופשה רומנטית תוכלו למצוא את המסלולים אשר מתאימים לכם, ישנם טיולים רגליים פשוטים וקלים מאוד, וגם טיולים מאתגרים יותר לאוהבי הטרקים, כאשר בכל מקום יתגלו בפניכם נופים שלא ניתן להסביר במילים לכן תצטרכו לראות בעצמכם במה מדובר.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה