יום שישי, 27 בינואר 2017

מתקשרת מומלצת



כיום חום התקשור עם עולמות אחרים שאינם העולם הגשמי הופך היות דבר שפופולרי מאוד בקרב כל קבוצות האוכלוסייה, בכל העולם המערבי אבל גם בישראל. סוף סוף קול ההיגיון הקר שהגיע אלינו מהעולם המערבי הופך להיות פחות קובע, מתוך ההבנה שההיגיון הוא לא הדרך היחידה שעל פיה דברים מתנהלים בעולם שלנו וזאת לא הדרך שקובעת לאן נתיב חיינו עומד לפנות. יש דברים שהם הרבה מעבר להיגיון, אשר יכולת ההבנה שלהם ניתנה לאנשים מסוימים. אלה הם המתקשרים שמסוגלים לתת לכם הבנה ברמה גבוהה מאוד של נתיב חייכם ולאיזה כיוון הם הולכים, ומה החלק שלכם בקביעת הגורל. מתקשרת מומלצת היא בן אדם שניכן ביכולת זאת ורוצה לתת לכם שירו כדי לעזור לכם להבין דברים לא ברורים.

אילו יכולות יש למתקשרת מומלצת
מתקשרת מומלצת וטובה היא מתקשר שיש לה כל מיני תכונות מיוחדות. תכונות אלה הן מולדות וכמעט בלתי ניתנות ללימוד, אולי רק לשיפור או להבנה עמוקה יותר וחידוד של אותן יכולות. מתקשרת מומלצת היא מתקרת שמסוגלת להתחבר להדרכות של השואל ברמה גבוהה במיוחד, להציג בפניו תודעה גבוהה יותר ודרך הסתכלות שונה על דברים שקורים בחייו. מתקשרת מומלצת היא מתקשרת שמסוגלת להתחבר לנתיבי חייו האפשריים של הואל, ולתת לו אפשרות להבין כיצד להגיע להגשמה עצמית לפני הרצונות האישיים שלו, הרבה מעבר להבנת ה"היגיון".




כיצד לדעת שמדור על מתחזה?
לצערנו בעולם התקשור יש מתקשרות שמתחזות ולא באמת נותנות מידע נכון, אלא ממציאות קלישאות. מתקשרת מומלצת לעומתן, היא מתקשרת שלא מדברת בקלישאות, ונותנת תשובות חדות וברורות, לא מעורפלות. המתקשרת צריכה להתחבר אליכם באמת, ולתת תשובה שמתאימה אליכם באופן אישי, לדעת מידע אישי עליכם. נסו להתרשם מיכולות אלה בפגישה הראשונה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה