יום רביעי, 21 בדצמבר 2016

קורס GRE



מבחן ה-GRE - המקבילה האמריקאית למבחן הפסיכומטרי
יותר ויותר ישראלים מחליטים לממש את החלום האמריקאי ולנסות להתקבל ללימודים גבוהים בארה"ב. במסגרת זאת, הם נדרשים לעמוד בדרישות הקבלה המחמירות, ולהציג ציון עובר במבחן ה-GRE. מדובר במבחן פסיכוטכני אשר מעריך את יכולות החשיבה הכמותיות והמילוליות של המועמדים, ומאפשר לאוניברסיטאות לסנן את אלו הבולטים ביותר. כיוון שהמבחן המאיים מועבר כולו בשפה האנגלית, וכולל גם חלקים מילוליים וגם חלקים כמותיים, מומלץ להתכונן אליו בעזרתו האדיבה של קורס GRE




במה יועיל לי קורס הכנה ל-GRE, והאם ההשקעה משתלמת?
אמנם ניתן לגשת למבחן ה-GRE מספר פעמים בשנה, אולם כולם מסכימים שעדיף פשוט להצליח בפעם הראשונה. כדי לוודא שתקבלו את הציון הדרוש לכם לצורך קבלה למוסד האקדמי המועדף עליכם (כדאי לברר לפני ההרשמה מהו רף הקבלה הנדרש בו) – מומלץ שתרשמו לקורס הכנה למבחן ה-GRE. קורס GRE יבטיח כי שום פרט או נושא קריטי למבחן לא יחמוק מעיניכם, ויוודא כי תגיעו ליום הבחינה לאחר שכיסיתם את כל החומר ההכרחי. כיוון שההרשמה לכל בחינה עולה כסף, ברור כי ההשקעה הכספית בקורס שיכין אתכם כבר לבחינה הראשונה משתלמת. 

טיפים להכנה נבונה לקראת מבחן ה-GRE
כיוון שמדובר במבחן גדול ובעל השלכות רבות על המשך הדרך המקצועית שלכם – אתם רוצים לוודא כי תיגשו אליו כשאתם הכי מוכנים שתוכלו להיות. קורס GRE שמתחיל מספיק זמן לפני הבחינה מאפשר לכם להנות מהכי הרבה מרווח ללמידה ולתרגול, לכן הקפידו להירשם אליו בזמן. בנוסף, קורס GRE יספק לכם גרסאות של "מבחני בית" או סימולציות לפתרון אשר מדמות את תנאי המבחן האמיתי. באופן זה, תוכלו להיחשף עוד לפני המבחן האמיתי לסוגי השאלות וללחץ הזמן הנלווה לפתרון – ולהתכונן לכך באופן מיטבי.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה