יום רביעי, 21 בדצמבר 2016

סיורים בברצלונה – יש הרבה מה לראות



העיר ברצלונה היא העיר השנייה בגודלה  אחרי מדריד. יש המון מה לראות ולכן חשוב להגיע עם תוכנית מוכנה מראש, בדיוק לשם כך ישנם סיורים בברצלונה כדי שלא תפספסו דבר בעיר הקסומה הזאת , כשתחזרו הביתה תוכלו לספר שבאמת ראיתם והכרתם את ברצלונה , בלי שהייתם צריכים לתכנן דבר אלה רק להנות ולהתאהב בעיר במיוחדת כל כך , ברצלונה.  




גן עדן תרבותי
חובבי תרבות? אתם מגיעים למקום הנכון , זאת עיר הולדתם של דלי , פבלו פיקאסו ועוד יוצרים ואומנים רבים שקיבלו את השראתם מרחובות העיר. עם סיורים בברצלונה תעברו בכל האתרים התרבותיים וההיסטוריים בעיר ולא פחות חשוב מכך תקבלו הסבר בעברית על האתרים . במהלך סיורים בברצלונה תבקרו בהרמבלה המדרחוב המפורסם , הרובע הגותי , סגרדה פמיליה אחת הכנסיות המתויירות בעולם אשר עוצבה על ידי האריכל אנטוניו גאודי, ועוד אין ספור אתרים מרהיבים ומיוחדים .

ברצולנה – ממזואונים עד לחיי לילה שוקקים
ברצלונה זו עיר שוקקת תרבות וחיי לילה ובילוי מגוונים כל כך שלא משנה כמה זמן יהיה הטיול שלכם תמיד תרגישו שיש מה לראות , סיורים בברצולנה מרכזים את כל מה שחובה לראות בעיר המדהימה הזאת , אשר מלאה במוזאונים , אדריכלות יוצאת דופן , מופעי רחוב , אצדטיוני כדורגל  וגם מלאת חיי לילה ומופעי רחוב מרהיבים , בארים ומועדונים מהטובים בעולם לכל טעם כל אחד יכול למצוא את הדרך הטובה ביותר לחוות את ברצלונה עבורו . גם לאחר שחזרתם למלון אחרי יום ארוך של סיורים בברצלונה תוכלו להיעזר במדריכים כדי שיעזרו לכם למצוא את המקום הטוב ביותר עבורכם לבלות בו .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה