יום רביעי, 21 בדצמבר 2016

מילוי שיער


נפח השיער משפיע משמעותית על מראנו ועל הרושם שאנו יוצרים
כיום ההתעסקות במראה ובאסתטיקה הינה חלק משגרת היומיום של רוב האוכלוסייה, כאשר ישנו טיפול והתייחסות בכל חלקי הגוף המשפיעים על מראנו. בין החלקים החשובים ביותר ובעל ההשפעה המשמעותית ביותר על מראנו ישנו כמובן השיער, שאינו מספיק שיהיה רק בריא ויפה, אלא חייב להיות גם מלא ובעל נפח בכדי ליצור רושם טוב ומראה מושך. מראה שיער דליל יוצר רושם זקן ומוזנח הן אצל גברים והן אצל נשים, ולכן כיום אנו יכולים למצוא מגוון רחב של טיפולי מילוי שיער אשר נותנים מענה לשני המינים בתחום זה ומאפשרים כמעט לכל אחד ליהנות ממראה שיער מלא ובריא יותר.  




הטיפולים השונים נבדלים זה מזה בפרמטרים רבים אשר יש לשקול בטרם בחירת טיפול
כאמור, ישנם טיפולי מילוי שיער רבים המוצעים כיום בשוק לאלו אשר מעוניינים לקבל מראה שיער בריא ומלא יותר. הטיפולים השונים נבדלים בפרמטרים רבים, אשר משפיעים על התוצאה הסופית ועל משך יעילות הטיפול, כאשר שני הפרמטרים החשובים ביותר הינם משך זמן הטיפול וסוג השיער בו עושים שימוש. ברוב הטיפולים ניתן לבחור בין שימוש בשיער טבעי לבין שימוש בשיער סינתטי, כאשר לכל סוג שיער מוצעות גם כמה אפשרויות באיכויות שונות. היות וכל סוג תוספת יוביל לתוצאה סופית שונה, מומלץ להתייעץ עם ספר מומחה בכדי לבחור את התוספות המתאימות ביותר עבורנו. 

למרות ההבדלים בטיפולים, כל טיפולי מילוי השיער מחייבים שימוש בשיער טבעי
השיער הטבעי שלנו הינו חלק בלתי נפרד מכלל טיפולי מילוי שיער, כאשר בטיפולים מסוימים עושים בו שימוש לשם הסתרת חיבורי תוספות השיער בעוד בטיפולים אחרים מחזקים באמצעותו את החיבור של תוספות אלו לראשנו, ולכן במצבי התקרחות קשים יש לבצע פעולות אחרות שאינן כוללות חיבור תוספות לראש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה