יום רביעי, 21 בדצמבר 2016

לימודי צילום - איך תדעו אם לימודי צילום מתאימים לכם?



צילום הוא תחום שנגיש בימינו לכולם. כל ילד יודע לצלם היום בגלל הנגישות אל המצלמה. לכן לעתים נוטים לשכוח כי מדובר באומנות לכל דבר, אשר מעבירה מסרים, מתעדת רגעים בלתי נשכחים ויכולה לתת משמעות אחרת לחלוטין למה שאנו רואים מולנו. לכן, לפני שאתם מחליטים ללמוד צילום בלימודים אקדמאים תבדקו האם אתם רוצים ומוכנים ללמוד את כל רבדיו של עולם הצילום והאם אתם רואים את עצמכם כאומנים. אם התשובה לשתי השאלות הללו היא כן, כנראה לימודי צילום בשבילכם.

להיות צלם
צילום הוא תחום רחב מאוד שיש המון מה ללמוד בתוכו, מעבר לטכניקות הצילום השונות, בניית הקומפוזיציה,  עבודה עם מצלמות שונות ותוכנות. במהלך הלימודים תלמדו על סגנונות צילום שונים ותהיה לכם ההזדמנות לנסות לצלם כמעט בכל סגנון כך כשתסיימו את לימודי צילום תוכלו להתמקצע בתחום שהכי מעניין אתכם, במהלך הלימודים תכירו צלמים שונים מן העולם ותבקרו בתערוכות צילום מרהיבות ותחשפו לעולם שגם היום אינו מוכר לקהל הרחב. תתנסו בצילום תיעודי\עיתונאי, צילומי אופנה ויופי, צילומי פורטרטים, צילומי טבע, צילומי אומנות ועוד. במהלך הלימודי צילום תצברו ניסיון ותבנו תיק עבודות.



קורסים בצילום
מלבד לימודים מלאים תמיד תוכלו לקחת קורסי ערב בצילום ולשלב את לימודי הצילום עם לימודים או מקצוע נוסף. אם אתם תמיד הצלמים של כל אירוע משפחתי וחברתי, ומתעדים כל טיול, יש לכם הזדמנות להתמקצע בתחביב שלכם בנוסף לכך להיחשף לצלמים מקצועיים ויצירות אומנות חד פעמיות. כמו כן, תכירו אנשים בעלי אותו תחום עניין כמו שלכם ותבקרו בתערוכות צילום. אין ספק שצילום גם כמקצוע וגם כתחביב הוא תחום שצריך ללמוד ולחקור אותו הרבה ככל האפשר.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה