יום שבת, 13 בפברואר 2016

מאיפה רוכשים ריהוט וינטג'




ריהוט וינטג' הוא ריהוט לא חדש אשר קיים לפחות שלושים שנה אך לרוב לא יותר ממאה שנים. כלומר, לא מדובר בריהוט חדש אלא ריהוט עם מגע ותחושה של פעם. הריהוט אהוב על רבים ובשנים האחרונות אפשר לראות כי יותר ויותר אנשים רוצים לשלב אותו בבתיהם. ישנו יתרון בולט לשימוש בריהוט שכזה והוא הייחודיות שלו. כיוון שמדובר בריהוט שהוא לא חדש אי אפשר למצוא אותו בייצור המוני והדבר הופך כל חלל ליחיד ומיוחד. אפשר לראות כי היום משתמשים בסגנון וינטג' בבתים, משרדים ואפילו בבתי מלון.

להפוך את החלל ליחיד ומיוחד

היום הצורך להיות מיוחד גדול יותר מאי פעם. כל אחד יודע כי הוא יכול להיות מיוחד ואין כל סיבה שהחלל המעוצב לא יעוצב בצורה מיוחדת. עם זאת, ישנו אתגר בעיצוב זה כיוון שמדובר בפרטי ריהוט שלא מיוצרים עוד ויש לחפש אחריהם באופן מיוחד, ועולה השאלה מאיפה רוכשים ריהוט וינטג'. ריהוט וינטג' יכול לענות על הרצון להיות יחיד ומיוחד מעצם האופי שלו.

 
למה כדאי להתייחס לפני שמבצעים את הרכישה
·       
נראות – הנראות של הרהיט יקבע אם הוא מתאים לכם או לא מבחינת העיצוב שאתם רוצים להשיג עבור החלל שלכם.
·         מצב הרהיט – כיוון שלרוב ריהוט וינטג' לא יהיה ריהוט חדש יש לבחון מה המצב שלו ואם הוא במצב טוב או אם הוא עבר שיפוץ או עליו לעבור שיפוץ.
·         עיצוב החלל – תמיד חשוב מאד להתייחס אל העיצוב הכללי של החלל. כך כשבוחרים כל סוג של ריהוט ולא רק ריהוט וינטג'. כל מי שרוצה לעצב את החלל שלו בצורה מיוחדת צריך לבחון מה הגודל של החלל הקיים שלו ולתכנן אלו רהיטים הוא רוצה לשים וגם לבחון איך הרהיטים יעניקו את האווירה הרצויה כשהם נמצאים זה לצד זה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה