יום שבת, 27 בפברואר 2016

מענה טלפוני



נהוג לומר כי הרושם הראשוני קובע וברוב המקרים עובדה זו בהחלט נכונה ואמתית. ברגע שפונים לחברה חדשה או כאשר מגיעים למקום חדש, אתם מצפים לקבל את היחס הטוב ביותר ואת השירות המהיר ביותר והכי יעיל שיש. אך כדי שיהיה אפשר להעניק את השירות הזה, צריך שיהיה באמתחתנו עובדים מיומנים וזמינים והדבר לא תמיד מתאפשר בצורה מקצועית ומלאה.

מרפאות של רופאים מתמודדים מדי יום עם כמות גדולה של פניות, שאותם צריך לסנן בצורה מקצועית. יש משרדים שלא עומדים בעומס הרב של הלקוחות וכפועל יוצא מפספסים הרבה לקוחות אך ורק בשל העובדה שלא נתנו להם מענה ראשוני מיטבי כפי שהיה מצופה מהם. מענה טלפוני עבור רופאים הוא הפתרון האופטימלי עבור מרפאות רופאים אשר עמוסים בלקוחות. המעבר לעבודה עם מוקד טלפוני חיצוני לא כרוך בהשקעה כל שהיא ולא צריך להכשיר עובדים חדשים. אין צורך להשקיע בתשתיות נוספות, כגון: אינטרנט, טלפון ותוכנות, ואין צורך להגדיל את המשרדים. לקוחות המשרד שלכם יהיו מרוצים מאוד מן המענה המהיר אשר יוענק להם ולכן גם הרושם הכללי שכל פונה יקבל יהיה הרבה יותר חיובי.


מענה טלפוני – כיצד זה מתנהל?
ברגע שמגיעה שיחה למשרד שלכם ואתם לא משיבים לשיחה זו, באופן אוטומטי שיחה זו עוברת למוקד שיחות טלפוני ייעודי אשר מספק מענה טלפוני לרופאים. נציגי המוקד עובדים לפי תסריטי שיחה מקצועיים וראויים אשר נקבעו מבעוד מועד וזמינים לקבל שיחות עשרים וארבע שעות ביממה. הנציגים עונים בשם המרפאת רופאים שלכם ומעבירים את הודעת המתקשר אליכם באופן שהכי נוח לכם – הודעת SMS, אימייל, פקס וכדומה. המוקד זמין עשרים וארבע שעות ביממה, גם כאשר המרפאה שלכם סגורה וכפועל יוצא לא תפספסו אף שיחה של לקוח ותיק או לקוח חדש אשר מחפש אתכם.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה