יום ראשון, 21 בפברואר 2016

כורסא מעוצבת



אחד מסימני ההיכר של כורסא מעוצבת היא האיכות הבלתי מתפשרת שבעשייתם. ההשקעה בעיצוב יוקרתי היא השקעה באיכות, החל מחומרי גלם הטובים ביותר, דרך העיצוב המוקפד ועד לעבודת הבנייה הטכנית המושקעת, הריפוד המושלם ורמת גימור בלתי מתפשרת. ההקפדה  על כל הפרטים, קטנים כגדולים, מאפשרת לרהיטים אלו לא רק להיראות טוב אלא גם להיות נוחים, אלא גם להחזיק מעמד לאורך הרבה שנים, מה שהופך את ההשקעה בהם לכדאית אף יותר. כורסא מעוצבת לא קונים בכל מקום, אלא אצל בעלי מקצוע מומחים בתחום. גם נגרים מקצועיים אינם יכולים לבנות עבורכם כורסא מעוצבת מתוך הקפדה על כל הפרטים, כולל התמיכה האורתופדית. כיוון שההקפדה על הפרטים, מההתחלה ועד הסוף, היא שנותנת עבור כורסא מעוצבת את היתרונות שלה, כל חיקוי, יפה ככל שיהיה ודומה למקור ככל שיהיה לעולם לא ייתן את התוצאה שנותן הרהיט המקורי. הקפידו לרכוש כורסא מעוצבת אצל משווקים מורשים המייבאים את מוצרי החברות הטובים ברחבי העולם.

 

כורסא מעוצבת בעיצוב איטלקי –

כורסא מעוצבת ברמה הגבוהה ביותר, עם החומרים האיכותיים והנדסת אנוש נהדרת כל אלו נכללים בעיצובים האיטלקיים. כאשר פוגשים בעיצובים הללו, אין מקום לטעויות – הקווים הנקיים, הגימורים המושלמים, סוגי עורות הנאפה והחלקים הנעימים למגע, המראה הנפחי והמרשים אך הכה מינימליסטי ואיכות העץ המלא של שלד הספות – כל אלו הינם מנת חלקם של הספות האיטלקיות . כורסא מעוצבת איטלקית מחזיקה זמן רב כחדשה ותספק לכם שנים של ישיבה נוחה ובריאה במיוחד.
כורסא מעוצבת פינתית זהו עוד סוג של ספות מעוצבות, אשר צובר תאוצה בשנים האחרונות. ספה זו מורכבת ממספר חלקים נפרדים, אשר בהתחברם יחדיו יוצרים זווית של תשעים מעלות עם חלק ארוך יותר אשר אף יכול להוות כמיטת צהריים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה