יום חמישי, 18 בפברואר 2016

מצעים יוקרתיים



בעלי הפתיע אותי במצעים יוקרתיים

לפני כמה ימים חגגתי יום הולדת שלושים. הבעל המהמם שלי החליט לפנק אותי במתנה מדהימה, שהיא מתנה לשנינו והמבין יבין. התחלנו בארוחת בוקר במקום מגניב ליד הים ושם הוא נתן לי תכשיט במתנה. הוא כזה עקשן, כל יום הולדת הוא נותן לי תכשיט ואני כבר נראית מיליון דולר בזכותו. ואחרי זה הוא אמר רגע רגע, יש עוד משהו... הייתי קצת לחוצה מי יוציא את הילדה מהגן אבל הוא אמר אל תדאגי, אימא שלך לוקחת אותה ואנחנו ממשיכים ביום הכיף שלנו. נכנסנו לאוטו ולא ידעתי לאן נוסעים עד שהגענו.... כבר הבנתי הכול. חנות מהממת למצעים יוקרתיים, בדיוק כמו שרציתי.




איזה סוג של מצעים יוקרתיים בחרתי

לפני שבועיים הראיתי לבעלי אתר שיש בו מצעים יוקרתיים יפהפיים והצבעתי על סוג אחד מסוים שמאוד מצא חן בעיני. אלה היו מצעים יוקרתיים מסאטן, עם דוגמה דמוית מלמלה, אני מאוד אוהבת את הסגנון הזה. בעלי הוביל אותי לאולם התצוגה ושם כבר חיכתה לנו הנציגה, שמתברר שהיא בכלל מעצבת פנים מנוסה. היא קודם כל בירכה אותי במזל טוב והראתה לי דגמים ובדים עד שהראש הסתחרר לי.... בעלי אמר לי לבחור מה שאני רוצה, לא משנה המחיר ואני הלכתי על הדגם שראיתי באתר, לא האמנתי שהמוצר הזה יכול להיות שלי!

מצעים יוקרתיים גם למיטת הילדה!

רגע זה לא נגמר, המוכרת אמרה שבמסגרת המתנה ליום ההולדת אני מקבלת בהנחה גדולה אותם מצעים גם לילדה, תפורים למידות של המיטה שלה. זה היה כבר ממש מוגזם, כמה בן אדם יכול לקבל? מסתבר שבעלי הוא משהו מיוחד. הוא יודע שאני אוהבת מצעים יוקרתיים והחליט לפנק אותי עד הסוף. הגענו הביתה וישר פרשתי את המצעים על המיטה הזוגית שלנו, איזה כיף להתפנק עליהם בסוף היום, לראות טלוויזיה ולנוח. אחרי כמה ימים שליח הביא לנו את המצעים של הילדה, תואמים בדיוק למצעים שלנו. מושלם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה