יום שבת, 8 בנובמבר 2014

נייר צילום למשרד ולבית



נייר צילום הוא שם כללי לכל נייר אשר יכול להתאים למדפסת או למכונת הצילום הביתית או המשרדית. נייר הצילום יכול להגיע בגודל של 4A או בגודל של 5A כשכמעט כל המדפסות הביתיות מדפיסות בגודל A4. בבואכם לרכוש ניירות צילום תגלו כי יש סוגים רבים של ניירות שיכולים להתאים לכם כמו ניירות ממוחזרים, ניירות צבעוניים או ניירות בעלי איכות גבוהה. לפי הצורך שלכם תוכלו להחליט איזה נייר צילום הכי מתאים לכם.

ניירות ממוחזרים
נייר צילום ממוחזר הוא נייר ידידותי לסביבה שעוביו כעובי נייר סטנדרטי, אך לרוב הוא לא יהיה חלק לחלוטין. אם איכות הסביבה חשובה לכם או אם אתם מדפיסים ומצלמים הרבה, כדאי מאד שתבררו אודות הנייר הממוחזר שנחשב לידידותי יותר לסביבה. כמובן, כל נייר שתחליטו להדפיס או לצלם עליו מתאים למיחזור ומומלץ שתשליכו אותו לאחר השימוש לפח המתאים. ניירות ממוחזרים יכולים להראות ללקוחות או לסובבים אתכם כי אכפת לכם מהסביבה ואתם לוקחים אחריות עליה.

ניירות צבעוניים
אתם יכולים להכניס צבע לחיים באמצעות נייר צילום צבעוני. נייר צבעוני יכול לתת לכם פתרון נפלא אם אתם עושים שימוש במדפסת לייזר אשר מדפיסה רק בצבע שחור או אם אתם רוצים לפרסם באמצעות הצילומים שלכם. הניירות מגיעים בשלל גוונים ובמקרה שתרצו לצלם מידע אותו תעבירו הלאה, העלויות יהיו פחותות בהרבה מאלו של הדפסת פליירים.

ניירות איכותיים
בחיפוש אחר נייר צילום תגלו מהר מאד כי ישנם ניירות איכותיים יותר ופחות. אם תרצו להדפיס בבית הדפסה איכותית כמו למשל תמונות, תוכלו לרכוש ניירות איכותיים, עבים ואפילו מבריקים. אם אתם מתכננים לבצע הדפסה איכותית מומלץ שתתאימו את ההגדרות לדף המתאים במדפסת שלכם טרם ההדפסה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה