יום שבת, 1 בנובמבר 2014

הלוואות חוץ בנקאיות



הלוואות חוץ בנקאיות הן הלוואות אשר ניתנות על ידי כל גורם שהוא אינו בנק. הלוואות חוץ בנקאיות יכולות להינתן על ידי חברות כרטיסי האשראי, חברות ביטוח או אחרות. ההלוואות הללו ניתנות מחוץ למסגרת האשראי הבנקאית כך שהן אינן פוגעות בחשבון הבנק שלכם. ההלוואות ניתנות בתנאים מותאמים לצורך שלכם ויכול מאד להיות שגם אם חשבון הבנק שלכם נמצא תחת הגבלה תוכלו ליטול הלוואות חוץ בנקאיות.

מסגרת האשראי שלכם
מסגרת האשראי הבנקאית שלכם נקבעת לפי רמת ההכנסות שלכם ויכולים להיות פרמטרים נוספים עליהם מחליט הבנק בקביעת המסגרת. חשוב לדעת כי על מסגרת האשראי אתם משלמים כסף כל חודש או כל שנה. לא תמיד הבנק מאפשר להגדיל את המסגרת או שלעתים התנאים שהוא מציע על הגדלה זו לא משתלמים. הלוואות חוץ בנקאיות הן הלוואות שלא פוגעות במסגרת האשראי הבנקאי שלכם.




הלוואות גמישות
הלוואות חוץ בנקאיות הן הלוואות אשר יכולות להיות גמישות בתנאים שלהן. ישנם סוגים שונים של הלוואות כמו למשל הלוואות בלון או הלוואות גרייס אשר מתאימות למי שזקוק לכסף כאן ועכשיו אך יודע שבעתיד צפוי להיכנס לו סכום כסף. ההלוואות יכולות להיות לטווחי החזר גדולים יותר מאלו של הבנק והן יכולות להיות גם בריביות טובות יותר.

הלוואות גם למוגבלים
בעלי חשבון מוגבל בהווה או בעבר יתקשו לקבל הלוואה מהבנק. ישנם מצבים בהם המגבלה הוסרה או שהיא ותיקה ועדיין הבנק לא יאפשר קבלת הלוואה חדשה או מתן אשראי בנקאי. במקרים אלו מומלץ לבחון את ההלוואות החוץ בנקאיות שפעמים רבות מאפשרות גם לבעלי חשבונות מוגבלים לקבל את הכסף לו הם זקוקים. על מנת לקבל את ההלוואה כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר ולקבל הצעה בהתאם לתנאים השונים להם אתם זקוקים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה