יום שלישי, 25 בנובמבר 2014

הסרת עין הרע


הכל מתחיל בנו

למרות שיש אנשים רבים אשר מזלזלים בקיום העין הרע, היא קיימת וכדי להיפטר ממנה עלינו לעשות פעולה מכוונת, לשנות את ההתנהגות שלנו ולבצע הסרת עין הרע אשר בסופו של דבר תסייע לחיים שלנו. הסרת עין הרע , זאת פעולה אשר מאפשרת לנו לחיות טוב יותר. ההסרה עצמה תלויה לא רק באדם חיצוני אחר אלא גם בנו, לעתים קרובות עלינו לשנות גם את ההתנהגות שלנו כיוון שישנן פעילויות שונות אשר יכולות לגרום לאנשים להטיל עלינו עין הרע, גם מבלי שאנחנו או שהצד השני התכוון לייצור את המצב.

קנאה
קנאה מובילה ליצירת עין הרע. אם אנחנו משוויצים במה שיש לנו, בהצלחות שלנו או בנכסים שלנו, אנחנו עלולים לגרום לקנאה של אנשים אחרים ואלו בטעות יכולים להטיל עלינו עין הרע בעקבות כך. הקנאה היא מקור לדברים שונים ורעים כאשר אם אנחנו משנים את ההתנהגות שלנו, אנחנו יכולים למנוע את הקנאה ובכך גם ליצור הסרת עין הרע מאנשים שבכלל לא התכוונו מלכתחילה ליצור אותה.




ייעוץ
על מנת לבצע הסרת עין הרע אנחנו יכולים לשנות את ההתנהגות שלנו ואנחנו יכולים גם לבקש ייעוץ על מנת שההסרה תתבצע כמו שאתם מצפים. הייעוץ עם אנשים מנוסים יוכל להוביל לשינוי משמעותי בחיים שלכם, הוא יוכל להשפיע עליכם לאורך כל החיים וכמובן כל זה יחד עם שינוי בהתנהגות שלכם אשר ירחיק מכם מצבים דומים של קנאה.

שינוי בחיים
אתם צפויים לחוות שינוי לטובה בחיים שלכם לאחר הסרת עין הרע. אם אתם חשים חוסר מזל בחיים או שנראה לכם שמישהו עשה עליכם עין הרע, מומלץ לפנות בהקדם האפשרי לשינוי המצב ולהרגיש טוב יותר מיד ולאורך המשך החיים שלנו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה