יום שישי, 7 בנובמבר 2014

שמלת כלה צנועה



שמלת כלה צנועה יוצרת ישר בעיניי רוחנו תדמית של שמלה עם בד חסר חיים אשר נופל מקו הצוואר ועד לרצפה ללא כל אלמנט שמוסיף איזה נופח אלגנטי ואופנתי, אז במפתיע לא כך פני הדברים אלה ההפך הגמור בהחלט. שמלת כלה צנועה הפכה בשנים האחרונות לטרנד שאיננו מנת חלקם של המגזר הדתי והשמרני בלבד ואפשר לראות את הסגנון הזה יותר ויותר בכל המגזרים שיש לנו בארץ.

הבדלים בין שמלות כלה
ערב הכלולות הוא אחד הרגעים הכי חשובים לבני הזוג והמשפחה והרגע שכולם מצפים לו הוא זה כשהכלה נכנסת בפתח הדלת עם השמלה המפוארת. בעבר וגם היום רוב השמלות תפורות בתחכום, מלאות בתוספות ושובלים הנשרכים מאחור, יפייפות ועוצרות נשימה, אך לא כל אחת מתחברת לסגנון הזה. קיימות הרבה כלות שדווקא מחפשות את העניו והצנוע דווקא בערב הזה.




אין רע בשמלה צנועה
אין כל רע בסגנון שמלת כלה צנועה, עם כל ההקפדה על הגזרה שלא תהיה חושפנית ככה באותה מידה השמלה יכולה להיות עוצרת נשימה, אלגנטית, איכותית, משדרת רכות ונוחות אין קץ. גם טווח המחירים של שמלות כאלו נמצא בתחום האפשרי וההגיוני בעוד האחרות יקרות מאד. חסכון בתקציב החתונה על חשבון השמלה לעיתים דווקא משתלם כי שמלת כלה צנועה לעיתים עושה הרבה יותר גלים משמלות מנופחות ונוצצות. 

עיצוב משותף
ההחלטה על איך תראה השמלה תהיה משולבת בין התופרת ובעלת האירוע אשר תסביר את הדרישה שלה ואת הרעיון שלה לצד היכן ומתי מתקיים האירוע. התופרת אמורה לדעת לתרגם את הנתונים המאד חשובים הללו לתוך שמלת כלה צנועה. אם הבחירה במעצבת נעשית מתוך הכרה או המלצה סביר להניח שהתוצאה תהיה עוצרת נשימה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה