יום שני, 27 בינואר 2014

מרכבים למשאיות



על בחירת מרכבים למשאיות
בחירה של משאית איכותית היא חשובה מאוד, אך חשובה לא פחות היא בחירת המרכב.
ייעודה של המשאית הוא להוות כלי קיבול להעמסת סחורה, ולכן הארגז שבתוכו תאוחסן כל הסחורה צריך להיות עמיד, יציב, חזק ואיכותי.

כך תבחרו מרכב למשאית שלכם
1.      התאימו את המרכב לצרכים שלכם. קיימים סוגים שונים של מרכבים למשאיות שנועדו להוביל סוגים שונים של סחורה, ואת המרכב יש לבחור בהתאם לסוג הסחורה שאמורה להיות מובלת במשאית.
בתי עסק בתחום הבנייה זקוקים למשאית שהמרכב שלה פתוח, למשאית המובילה סחורה שצריכה להישמר בטמפרטורות נמוכות יש לרכוש ארגז קירור והובלה של מוצרים יבשים צריכה להיעשות במרכב סגור.   



2.      בחרו מרכב שעשוי מחומר עמיד וחזק, שיוצר בטכנולוגיות מתקדמות ושעבר בקרת איכות.
את כל הקריטריונים הללו תוכלו לברר מול החברה שתספק לכם את המרכב.
3.      רכשו מרכבים מחברה שתספק לכם אחריות על המוצר, לכמה שנים לפחות, ושמציעה לכם שירות של תיקונים. כאשר יש תקלה במרכב וכל המשאית מושבתת, הפעילות העסקית שלכם תשובש, מה שבתורו ישפיע על הפרנסה שלכם. כדי להימנע מכך, עליכם לדעת, כי בעת הצורך יש מי שייתקן באופן מיידי את התקלה.
4.      בחרו מרכב שיגרום לכם להרגיש כיף לקום בבוקר. מרכב הוא חלק בלתי נפרד מהמשאית שלכם, וכפי שאתם תתחילו לפתח אליה חיבה אתם גם תפתחו "קשר" עם המרכב שלכם.
כדי תרגישו איתו טוב, בחרו מרכב שנראה טוב מבחינה חיצונית, שצבוע בצבע שאתם אוהבים ושמתכתב היטב עם המשאית שלכם.

 לבחור מרכב שמשך את העין ואת הלב
5.      כדי לבחור את ארגז המשאית הנכון לכם ביותר עברו על קטלוג החברה, הביטו בתמונות, התרשמו מהמבחר ובחרו את המרכב שהכי משך את עיניכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה