יום שבת, 25 בינואר 2014

מרכזיות IP



העולם אשר בו אנחנו חיים הרבה יותר תחרותי לעומת מה שהוא היה לפני שנים אחדות, וכתוצאה מכך זה ברור שבכל עסק מנסים לתת את הטוב ביותר ללקוחות, על מנת לשמור עליהם מכל משמר, ולמנוע בכל מחיר מצב של אי שביעות רצון של לקוח כזה או אחר מן השירות שקיבל, ובריחה שלו לספק מתחרה, רחמנא ליצלן. האמת היא, כי זה לא משנה אם מדובר על לקוחות קיימים או על לקוחות פוטנציאליים, ועל כן אחד מן הדברים שלהם צריך לדאוג זה מענה לכל לקוח בכל זמן ובכל עת בצורה המקצועית והשירותית ביותר שיש. אין כל צל של ספק כי הדרך הנכונה ביותר לעשות את זה היא על ידי מרכזיות IP, כי מרכזיות IP מאפשרות לכל בעל עסק באשר הוא, לשלוט בנושא התקשורת בעסק הרבה יותר בקלות. 


מרכזיה וירטואלית חכמה
אחת מהסיבות שבגללן היום ברוב העסקים יש מרכזיות IP היא שלמעשה מרכזיות IP הן חכמות והרבה יותר טובות לניהול. כל עובד יכול להגדיר את הצרכים שלו במרכזיה הזאת בכל זמן נתון, האם הוא רוצה לקבל שיחות או לא, האם הוא רוצה להעביר שיחות או לא וכדומה.בנוסף ,בעזרת מרכזיות IP למעשה לכל עובד יש תא קולי נפרד שבו ניתן להשאיר לו הודעות. 



שליטה ודינאמיות
עסקים רבים זנחו את המרכזיות הישנות לטובת מרכזיות IP כיוון שעם מרכזיות כאלה אפשר להיות תמיד בשליטה. אפשר לחייג כך מבלי להרים את השפופרת של הטלפון, אפשר לנתק כך את השיחות ואפשר לעשות למעשה הכול בעזרת המחשב. 

פתרון אחד לכל בעיות התקשורת
עסקים שעברו לעשות שימוש במרכזיות כאלה נהנים מכך שהם לא צריכים יותר להטריד את המזכירות בדברים שוליים שלמעשה אפשר לעשות באופן אוטומטי. המרכזיות האלה נותנות פתרון אחד כולל ומוביל לכל נושא התקשורת, ולמעשה כך המזכיר או המזכירה של העסק יכולים להתעסק בדברים חשובים יותר. עצם העובדה שלכל עובד יש שליטה על המרכזייה ועל השלוחה שלו זו עובדה חשובה שהופכת את הכול להרבה יותר יעיל מבחינת העבודה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה