יום שבת, 25 בינואר 2014

נופש משפחתי בפירנאים



נופש משפחתי מצריך בראש ובראשונה מציאת יעד מתאים לטיול, אשר בסופו של דבר יוכל לספק לכל אחד מבני המשפחה שיוצאים לטיול את הכיף והחוויות המרתקות לאורך כל ימי הטיול. אחת מן האופציות שבהחלט יכולות להבטיח לכם וגם לקיים את הדבר הזה היא לא אחרת מאשר נופש משפחתי בפירינאים.
אי שם בספרד, בין חופי האוקיינוס האטלנטי אל חוף הים התיכון, משתרעים על פני 450 קילומטרים רכסי הרים מדהימים ביופיים בשם הפירנאים. גובהם מתנשא לכ- 3,000 מטרים ויותר, כששיא הרכס הוא פסגת אנטו המתנשאת לגובה 3,404 מטרים. 

בעבר הפירנאים לא היו בעלי שם גדול בישראל, ולא היו מספיק מוכרים כאן, אך משנה לשנה עולה כמות הישראלים המוצאת בהרי הפירנאים יעד מעולה לנופש משפחתי ולחופשה בלתי נשכחת. מרבית הישראלים אשר שוהים בחופשות משפחתיות נוהגים לשלב את הטיול בפירנאים במעבר מברצלונה, בשל הקרבה והנוחות בין השניים. נופש משפחתי בפירנאים ללא ספק הוא חוויה בלתי נשכחת לכל המשפחה.



אטרקציות בפירנאים
אחד היתרונות המדהימים בנופש משפחתי בפירנאים הוא שמלבד נופים עוצרי נשימה שלא תראו באף מקום, ישנם מגוון רחב של אטרקציות ברכסי ההרים המפוארים. בין האטרקציות תוכלו למצוא אטרקציות שמתאימות לתרמילאים חובבנים, ועד לאטרקציות שמתאימות לכל המשפחה. מבין האטרקציות תמצאו: טרקים וטיפוסי הרים, מסלולים רגליים קלים למשפחות, בינוניים לחובבים יותר, וקשים למאותגרים שביניכם, טיולי ג'יפים לכל המשפחה ועוד המון אטרקציות שישאירו לכם רק טעם של עוד.

תכנון נופש משפחתי בפירנאים
אז כיצד כדאי לתכנן את הנופש המשפחתי שלכם? מקור אחד מעולה שאפילו רק באמצעותו ניתן לתכנן נופש מדהים הוא האינטרנט. באינטרנט מלבד כמויות בלתי פוסקות של מידע שתוכלו למצוא על כל מקום שאתם חפצים בעולם, תוכלו למצוא בלוגים אישיים של מטיילים והמלצות ממטיילים באופן אישי על מקומות ומסלולים. תוכלו למצוא גם מסלולים שלמים בנויים עבורכם באמצעות האינטרנט, להדפיס אותם ואתם מוכנים להזמנת חופשה. האינטרנט היום הוא מקור נהדר לתכנון טיולים. זה הזמן שלכם לקחת את כל המשפחה לנופש משפחתי לפירנאים וליהנות מחופשה בלתי נשכחת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה