יום שבת, 25 במאי 2013

חשבונית לשכיר



האם חשבונית לשכיר חוסכת בכסף?
אין כל צל של ספק כי השירות של חשבונית לשכיר נחשב לשירות יעיל מאד, בכל מה שנוגע לחיסכון בזמן. אחרי הכל, במקום שתצטרכו לפתוח לעצמכם את התיקים במס הכנסה מע"מ וביטוח לאומי - יש מי שיעשה זאת עבורכם. במקום שתצטרכו להשקיע זמן בניהול הפיננסי שלכם, יש מי שיעשה זאת. לכן, שיטה זו נחשבת ליעילה מאד. עם זאת עולה כמובן השאלה האם השיטה הזו יעילה גם מבחינה פיננסית?

חשבונית לשכיר

אתם חוסכים גם בכסף!
על מנת שתוכלו להבין מדוע חשבונית לשכיר תחסוך לכם בכסף ולא רק בזמן, נסתכל על העלויות שלה. רוב החברות השונות בתחום זה, אשר מציעות שירות של חשבונית לשכיר, מבקשות עמלה של 5%. כלומר, אם לדוגמה אתם מרוויחים סכום ברוטו של 10 אלף ש"ח, הרי שמתוכו ינוכה לכם סכום של 500 ש"ח בלבד. הוסיפו לכך כמובן גם את העלויות הרגילות של מסים וביטוח לאומי אשר מן הסתם מטבע הדברים בין כה וכה הייתם משלמים, גם בתור שכירים. ומה יוצא?

אתם תמיד חוסכים עם השירות של חשבונית לשכיר
קודם כל אתם תוכלו לחסוך מבחינת מדרגות המס. מכיוון שאתם משתמשים בשירות של חשבונית לשכיר, הרי שמבחינת המדינה אתם שכירים, ולכן אתם גם משלמים במדרגת מס שונה מזו של עצמאיים. נוסף על כך, יש להשוות בין הסכום שאתם משלמים בשירות של חשבונית לשכיר, לבין הסכום שאותו בין כה וכה הייתם משלמים לרואה חשבון, גם בניהול הפיננסי הקבוע וגם בהכנת דו"ח המס השנתי - ואלו הן עלויות גבוהות מאד שנחסכות מכם.

משקיעים יותר זמן בעבודה האמיתית שלכם
כמו כן, אי אפשר להתעלם מכך שדרך שירות חשבונית לשכיר אתם גם מפנים לעצמכם הרבה יותר זמן. אם הייתם מנהלים בעצמכם את העסק שלכם מבחינה פיננסית, אף ללא סיוע של רואה חשבון - הרי שחלק ניכר מהזמן שלכם היה מושקע בהכנסת דו"חות, מעקב אחרי תשלומים וכו'. במקום זה, אתם יכולים להשקיע את כל זמנכם בעבודה - וכך גם לגרוף רווחים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה