יום שבת, 25 במאי 2013

עצמאי שכיר



עצמאיים שהם שכירים
אין זה סוד, כי רובנו הורגלנו לעבוד כשכירים בלבד. חלק מאיתנו רוצים להתנסות בשוק העבודה העצמית. השלב הראשוני כרוך בבלבול רב אפשרי, לא רק בתחום הכספי, אלא גם בתחום המנטאלי. בתחילת הדרך העצמאית, עליהם לבדוק אופציות להקל על עצמם. פתרון אפשרי - להיות עצמאי שכיר. אפשרות זו היא אפשרות חדשה יחסית, אשר לא היתה קיימת עד לפני זמן לא רב. נציין כאן, כי כעצמאי שכיר, אשר עובד יכול ליהנות מכל היתרונות אשר יש לעובד עצמאי, ובנוסף לכך, מרוויח מיתרונותיו של עובד שכיר רגיל. יש כאן, למעשה, השלכות כלכליות משמעותיות למדי.

מסלולים עבור שכירים ועצמאיים
ראשית, יש ליצור קשר ראשוני עם חברות אשר עוסקות במתן שירות עצמאי שכיר, ולבדוק האם הן מוכנות להעסיק כאלו אשר הם כבר עובדים שכירים (במידה שאתם באמת עובדים שכירים). עובדים שכירים צריכים להמציא את המסמכים הדרושים מן החברות.
עצמאי שכיר

יתרונות וחסרונות של עבודה כעצמאי
ישנם שיקולים מסויימים, ולא בהכרח רק שיקולים כלכליים. על העצמאי לדעת את ההנחיות וההגבלות הקיימות. עצמאי שכיר לא מחוייב להוציא חשבוניות בעצמו, מפני שהחברה אשר מעניקה את שירות עצמאי שכיר, עושה זאת עבורו. ראוי לקחת בחשבון כי קיימת האופציה לעבוד בכמה מקומות סימולטנית, בלא שיהיה צורך לוותר על הזכויות אשר יש לעובד שכיר.

דורשי עבודה לא מעטים ייהנו מן השירות זה
נוכל לסכם כאן את נושא עצמאי שכיר ולומר, כי האפשרות לעבודה עצמאית תוך הנאה מקבלת תלוש משכורת, אינה מתאימה לכולם. יחד עם זאת, היא מהווה פתרון אידיאלי לדורשי עבודה רבים. אנו מדברים על שילוב המיוחד ביותר, אשר בין עובד עצמאי לבין עובד שכיר – ואשר סולל את הדרך עבור אלו אשר עדיין מתקשים למצוא מסגרת שבאמת מתאימה להם מבחינה עסקית חשבונאית. כך, עובדים שכירים יכולים להציע את יכולותיהם ללקוחות מבלי שיצטרכו לעזוב את מקום עבודתם הנוכחי לצורך העניין. אז אם אתם נמצאים בתחילת דרככם העצמאית בתחום העסקי, כדאי מאד כי תבדקו את האופציה הזו, לפחות בתחילת העסק שלכם, בשנתו הראשונה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה