יום שישי, 18 בינואר 2013

עצמאי שכיר



עצמאי שכיר – הרחבת הפעילות המקצועית

בעולם של היום כולנו שואפים למיצוי הפוטנציאל ולעיסוק אשר יאפשר לנו להוציא החוצה את שלל המיומנויות הקיימות בנו. עיסוק בתור עצמאי שכיר מאפשר זאת בצורה קלה ופשוטה, מכיוון שהשילוב בין העסקה בתור שכיר אשר מבטיחה ביטחון פרנסה ומיצוי כל הזכויות יחד עם ביצוע פרויקטים בתור עצמאי, מרחיב את האופקים המקצועיים ומאפשר התנסות בשלל תחומי התעסוקה.

אין כל ספק כי מדובר בסטאטוס חדש יחסית אשר מאפשר לאנשים רבים לעבור לעבוד כעצמאיים כפי שתמיד חלמו לעשות מזה שנים, ומצד שני הם לא צריכים לעסוק בכל מה שקשור למורכבות של ניהול המיסוי של אדם עצמאי ועוד חובות שונות שנופלות על עסקים עצמאיים שונים.

עצמאי שכיר


לעבוד בתור שכיר ולבצע פרויקטים בתור פרילנסר

בתור שכיר תוכלו למצות את כל היתרונות והביטחון הפיננסי. בתור עצמאי שכיר תוכלו לצרף להצלחה המקצועית גם את חופש בחירת העיסוק ואת ניצול הפוטנציאל האישי, מכיוון שבתור עצמאי שכיר תוכלו לבצע גם עבודות נוספות מחוץ לשעות העבודה אצל המעסיק. בתור עצמאי שכיר תוכלו להרחיב את האופקים המקצועיים ולבצע פרויקטים מעניינים, להרוויח יותר כסף מהיכולות שלכם ולהרגיש סיפוק רב יותר מהחיים המקצועיים.

להגדיל את ההכנסות

הגדלת ההכנסות הוא אחד היתרונות הבולטים ביותר של עצמאי שכיר, מכיוון שזה מאפשר להוסיף למשכורת השכיר שלכם תוספת של הכנסות מפרויקטים עצמאיים. הגדלת ההכנסה ללא הצורך בניהול חשבונות וללא הסיכונים שקיימים בעבודה כשכיר, הוא יתרון חשוב נוסף שיש לשיטת העבודה בתור עצמאי שכיר. מכיוון ששירותי עצמאי שכיר שמספקות החברות החיצונית עולים סכומים מזעריים שעלותם נעה סביב 5 אחוז מגובה ההכנסה, מדובר על אפשרות נדירה להרוויח וליהנות מיותר כסף.

ניצול של מגוון היכולות המקצועיות

לכולנו יש חלום מקצועי כלשהו והרגשה שיכול להיות שהיינו טובים גם בעיסוק אחר מזה שאנו עוסקים בו. עבודה בתור עצמאי שכיר מאפשרת לנו לבדוק את עצמנו בתחומים מגוונים ולהתנסות בעיסוקים מעניינים. בתור עצמאי שכיר תוכלו להיות יצירתיים ולנצל את כל היכולות הטמונים בכם תוך כדי הגדלת הרווחים עבור עבודה שאתם אוהבים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה