יום שישי, 18 בינואר 2013

רואה חשבון בתל אביב



כל מה שרציתם לדעת על רואה חשבון בתל אביב

רואה חשבון בתל אביב או בכל מקום אחר הוא אחד מן המקצועות המבוקשים והיוקרתיים ביותר אשר מצריכים לימודים מקיפים וארוכים, התמחות מקצועית והצלחה במבחני לשכת רואי החשבון שהם ידועים כמבחנים קשים ביותר. בסיום ההכשרה המקצועית, רואה חשבון בתל אביב יכול לעסוק במקצועו באופן עצמאי או להיות מועסק במשרד רואה חשבון בתל אביב אשר מתמחה בתחום מסוים ולספק שירותים ללקוחות שונים של המשרד.

הגדרת המקצוע של ראיית חשבון

רואה חשבון בתל אביב ובכל מקום אחר הוא מי שהוסמך לעסוק בראיית חשבון ובין תפקידיו הרבים ניתן למצוא מספר שירותים רבים ומגוונים ביותר כדוגמת - ביקורת מס, הגשת מסמכים לרשויות, ביצועם של דוחות כספיים שונים ומתן חוות דעת על הדוחות הפיננסיים וכיוצא באלה שירותים נוספים. כל הקשור לחשבונאות, מיסוי, ביקורת, חשבונות ומימון נמצאים באחריותו של רואה חשבון בתל אביב אשר סיים את השכלתו המלאה לצורך העניין.

רואה חשבון בתל אביב

ההשכלה המקצועית של רואה חשבון בתל אביב

ההשכלה המקצועית שעל רואה חשבון בתל אביב לרכוש מעניקה לו בסיום הלימודים רישיון לעסוק בראיית חשבון כדת וכדין על פי חוק. יש לציין, כי ההשכלה בתחום ראיית חשבון ניתנת רק במוסדות להשכלה גבוהה והלימודים נמשיכם 4 שנים וכוללים לימודים של תחומים נוספים כמו מנהל עסקים, משפטים וכלכלה. בסיום הלימודים מי שרוצה להפוך להיות רואה חשבון בתל אביב יידרש להשלים התמחות של שנתיים במשרד רואה חשבון ולעבור בהצלחה את מבחני לשכת רואי חשבון בישראל.

סוגים שונים של משרדים

ניתן למצוא מגוון רחב של משרדי רואה חשבון בתל אביב. כך למשל קיימים משרדים קטנים אשר עוסקים בתחומי המיסוי השונים וישנם משרדים גדולים שמספקים את כל השירותים. קיימים משרדי רואה חשבון אשר מתמחים במיוחד במיסוי בינלאומי וכאלה אשר מספקים שירותי הנה"ח ושירותי חישוב שכר לחברות. סוג ההתמחות וגודלו של משרד רואה חשבון בתל אביב אינם קובעים את טיב פעולתו, אלא מקצועיות רואי החשבון המועסקים בו וגם מוניטין וניסיון מקצועי מצטבר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה