יום שישי, 18 בינואר 2013

אמא אדמה



אמא אדמה – להרגיש ולדעת
אם אתם נמנים על אלה אשר קרובים אל עולם הרוחניות על כל המשתמע מכך, אין כל צל של ספק כי אתם זקוקים ללא מעט מידע חיוני בתחום זה. לצורך כך הוקם אתר אינטרנט אשר נותן מענה מקצועי ביותר בכל אחד מן התחומים הרלבנטיים ומהווה כתובת שימושית ביותר לכל שאלה. אתר אמא אדמה נוצר על מנת לרכז עבורכם את כל הידע אפשרי בכל הקשור למודעות עצמית, רפואה אלטרנטיבית, התחברות לעצמי, רוחניות, תיקשור, תרפיה מסוגים שונים וכיוצא באלה. אמא אדמה הינו אתר ייחודי שבו תמצאו את כל המידע אודות אנשים העוסקים בתחומים אלה, אנשים המתעניינים בהם וכן שורה ארוכה של קורסים והכשרות בנושאים השונים במידה וגם אתם רוצים לעסוק בתחום מלהיב זה.

אמא אדמה

אמא אדמה – קורסים שונים
באתר אמא אדמה תמצאו שורה ארוכה של נושאים שיחברו אתכם לנושא וכן נושאים רבים שלא הכרתם או שלא ידעתם על קיומם כלל. דרך האתר תוכלו להירשם לשורה ארוכה של סדנאות וקורסים שונים, מהם כאלה שאתם תהיו חלק מן החוויה ואחרים שבהם תלמדו את צורת העבודה הזו כדי לטפל באחרים.

אמא אדמה – קשת רחבה של תחומים
אחד היתרונות של אמא אדמה הוא קשת הנושאים והתחומים שתוכלו למצוא באתר. החל משיטת פלדנקרייז לשיכלול היכולת באמצעות תרגילים פשוטים שמבצעים תוך כדי שכיבה על הגב, דרך שיטות הילינג שונות, פסיכודרמה, קונג פו, עשבי מרפא, ועד ללימודי קבלה, רייקי וכיוצא באלה. תוכלו למצוא באתר גם הזמנות למפגשים שונים, כמו מפגשי אמהות בהריון, סדנאות צחוק, סדנאות להתפתחות אישית, ויפאסנה, יוגה לתינוקות ולילדים וכדומה. האתר מפגיש אתכם עם נושאים אלה ועוד הרבה יותר כדי לאפשר לכם לקבל את כל הקשור לתחומים אלה במקום אחד.
אמא אדמה – גם בפייסבוק
לפורטל אמא אדמה גם דף בפייסבוק ובו תוכלו לראות את המאמרים האחרונים שהועלו, את תגובות הגולשים ולהכנס לתוך עולם שלם של חוויות המוצעות לכם דרך הרשת. פורטל אמא אדמה הוא הגדול והרחב ביותר המקיף את כל תחומי העניין הללו במקום אחד.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה