יום שישי, 18 בינואר 2013

שירות חשבונית לשכיר



כל השאלות והתשובות על שירות הוצאת חשבונית לשכיר

אם אתם שוקלים את עתידכם בכל הקשור לסטאטוס העבודה שלכם, ומתלבטים בין עבודה כעצמאים לעבודה כשכירים, אין כל צל של ספק כי כדאי שתדעו על האופציה הייחודית  של הוצאת חשבונית לשכיר. 

השירות המהפכני של הוצאת חשבונית לשכיר מאפשר לשכירים לעסוק בעבודות נוספות תוך כדי שהם שומרים על זכויותיהם בתור שכירים ומבלי לפתוח תיקים ברשויות המס. מדובר על שירות מאוד נגיש אשר מסופק על ידי חברות הן באמצעות רשת האינטרנט והן באמצעות הפקס, כך שכל מי שזקוק להוציא חשבונית לשכיר עבור עבודה אותה הוא ביצע מחוץ לעבודתו כשכיר, יוכל לעשות זאת בקלות יתרה.

שירות חשבונית לשכיר

כיצד נרשמים לשירות הוצאת חשבונית לשכיר

ההרשמה לשירות חשבונית לשכיר אינה כרוכה בתשלום כל שהוא וכל אשר תידרשו לעשות על מנת להתחיל ליהנות מהשירות הוא להשאיר פרטים אישיים. זאת תוכלו לבצע בשיחה טלפונית, באמצעות השארת הודעה באתר החברה אשר מספקת את השירות או באמצעות שליחת מייל או פקס לצורך העניין בהתאם לצורה אשר נוחה לכם יותר מכל. לאחר קבלת הפרטים האישיים, החברה שמספקת שירות חשבונית לשכיר תרשום אתכם בתור עובד החברה ותוכלו להוציא חשבונית לשכיר בכל זמן נתון.

תוך כמה זמן מתקבל התשלום על החשבונית?

לאחר שליחת חשבונית לשכיר לכתובת החברה עבורה ביצעתם עבודה בתור עצמאי, הזמן המשוער להעברת הכסף הוא בין כמה ימים ועד חודש ימים. לאחר ביצוע העברה כספית על ידי מקבלת השירות, החברה המנפיקה את החשבונית תעביר לכם את הכסף ישירות לחשבון הבנק תוך 4 ימי עסקים במידה ומדובר על תשלום המבוצע באמצעות צ'ק ותוך יום עסקים אחד במידה והתשלום מבוצע באמצעות העברה בנקאית.

כמה זמן לוקח להוציא חשבונית לשכיר?

הוצאת חשבונית לשכיר היא משימה אשר מתבצעת תוך מספר דקות ובאמצעות המערכת הממוחשבת אשר תקבלו אליה נגישות באמצעות אתר החברה לאחר סיום ההרשמה לשירות. בכל רגע נתון תוכלו להיכנס למערכת הזמינה ולהכניס את פרטי החשבונית בצורה נוחה ביותר. החשבונית תודפס ותישלח לספק העבודה שלכם באמצעות רשות הדואר.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה