יום ראשון, 29 ביולי 2012

סקי

קר בחוץ וחם בלב – חופשת סקי יכולה להיות רומנטית
חופשת סקי רומנטית יכולה להכניס בקלות קצת אש וחום ליחסים, גם בלילות החורף הקרים. היום, כבר לא צריך להתארגן חודשים מראש לקראת חופשת סקי שכזו, וכל מה שצריך זו החלטה אחת פשוטה על המקום הנכון לכם, מגלשיים מתאימים והרבה מצב רוח טוב. חופשת סקי רומנטית היא אחת הדרכים הטובות ביותר לחיזוק הקשר הזוגי ביניכם לבין בן או בת הזוג שלכם, והיא מבטיחה לכם אווירה של אהבה בכל רגע ורגע והרבה כיף.

הכל כלול, גם הרומנטיקה

כאמור, חופשת סקי מתחילה קודם כל בבחירה של אתר כלשהו, באירופה או בארצות הברית. אתרים אלו מציעים חופשות בהן הכל כלול – מסלולי הגלישה פתוחים עבור כל זוג, בין אם הוא גולש בפעם הראשונה או בפעם המאה, מדריכים מנוסים מלווים את הנופשים ומלמדים אותם סקי מקצועי ונכון מהו והמלונות הקטנים והגדולים המפוזרים באתרים השונים מאפשרים לבחור בין דרגות שונות של לינה.


שלג, יין טוב ושוקולד איכותי

בין המדינות הבולטות לחופשת סקי נמצאות איטליה ושוויץ, שמציעות לא רק חופשה יוקרתית ואיכותית באתרים ותיקים אלא גם אטרקציות תיירותיות המפוזרות לאורך רכס האלפים וכוללות יקבים קטנים, מסעדות המגישות מאכלים אותנטים, חנויות יין ושוקולד, כפרים קטנים ועוד אטרקציות רבות שניתן לטייל בהן כשהגלישה הופכת מעייפת ומתחשק לברוח קצת ממסלולי הסקי. ארץ נוספת היא אוסטריה המציעה אינספור אתרי סקי הממוקמים ליד כפרים קטנים ובהם מלונות יוקרתיים המציעים חדרים מפנקים והרבה מאד אטרקציות מפנקות.

טיפים לחופשה מושלמת

הנה כמה טיפים לחופשת סקי רומנטית מושלמת: זכרו לפנות זמן לביקורים בערים ובכפרים שבאיזור אתר הסקי וצאו לטיולים קצרים גם בהרים שמסביב, שמהווים רקע מושלם לרגע רומנטי משלכם. בנוסף, מצאו מקומות שמאפשרים להתרחק מרעש, מריכוז של אנשים ומכל הסחת דעת אחרת ובחרו לכם בקתה או מלון צדדי ושקט, שיאפשר אינטימיות אמיתית. לבסוף, תתענגו על היינות, המאכלים האותנטיים וגם על כוס השוקו החמה או הקפה האיכותי שמוצעים בבתי הקפה, כל אלה ישאירו אתכם עם טעם של עוד. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה