יום שישי, 6 ביולי 2012

תא צילום לאירוע


תא צילום לאירוע – אטרקציה מנצחת בכל חתונה

אתם מתחילים בתכנון אירוע פרטי כל שהוא. צריך לדאוג ללא מעט דברים חשובים כמו המוסיקה שתהיה באירוע, סוג הקייטרינג ממנו ייהנו האורחים, וכמובן יש לבחור את האטרקציות שיכללו באירוע. ואם באטרקציות עסקינן – כדאי שתדעו כי היום לא עושים יותר אירועים בלי תא צילום. לבר מצוות, בת מצוות, מסיבות יום ההולדת וחתונות מזמינים היום תא צילום שיהפוך את האירוע שלכם לאירוע שיזכר לתמיד. תא צילום בחתונה הוא לא רק אטרקציה מדליקה וקומית, אלא בראש וראשונה דרך לקשר את האורחים שלכם לחתונה באופן חוויתי ולא רק באופן  רישמי.

תא צילום לאירוע – הצלחה מובטחת לכל חתונה

כשאתם מתכננים את החתונה שלכם קחו בחשבון תא צילום, שיוכל לשנות את כל היחס של האורחים שלכם לחתונה. תא צילום לא יחליף את צוות הצילום של האירוע, אלא שיוסיף לאירוע שלכם חן רב, ויאפשר לאורחים להתנהג גם ראש אחר. תארו לכם את הדודות ואת הסבתות נכנסות לתא הצילום, ויוצאות עם סט צילומים מדליקים באווירה שהן רוצות ועם התלבושות שהן אוהבות וכל זה כמזכרת מהחתונה המיוחדת שלכם. 


תא צילום – מזמין את האורחים להכנס פנימה

תא צילום לאירוע מאפשר לכל אחד מן האורחים שלכם לקבל מתנה מכם מן האירוע שהם באו להשתתף בו. אם נהוג בחתונה שכל אחד מהאורחים מביא מתנה או צ'ק ומקבל בתמורה אירוע מרשים הכולל שתייה, אוכל, מוסיקה והתרגשות מן החופה, הרי שתא צילום מוסיף לאירוע דבר מה נוסף ומדליק שלא קיים בלעדיו. תא צילום ממש מזמין את כל אחד מן האורחים שלכם להיכנס פנימה ולהצטלם בכיף.

תא צילום לאירוע – פשוט אין קל מזה

השימוש בתא הצילום אינו מצריך ידע מוקדם, והוראות ההפעלה פשוטות ונוחות לביצוע. כל מה שצריך הוא רצון להשתתף במשהו כייפי ולא שיגרתי בחתונה. משהו שתמיד ישאיר לאורחים שלכם מזכרת יפה ומדליקה מהאירוע שלכם. כל אחד מסגנן את אווירת הצילום בתא כפי שהוא או היא רוצים, ואפשר להצטלם בתא בזוגות או בקבוצות והכל באווירה קלילה וזורמת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה