יום שישי, 6 ביולי 2012

תא הקלטות


למה כדאי להציב תא הקלטות באירוע?

כשאתם מארגנים אירועים כמו בר מצווה או בת מצווה, סביר להניח שיגיעו לא מעט חברים של הילדים שלכם. למעשה, יש אירועים שבהם רוב האורחים יורכב מקהל יעד צעיר במיוחד. אתם רוצים לאפשר להם ליהנות כמו שצריך מהאירוע, ולתת להם חוויה שתהיה שונה מכל בר מצווה או בת מצווה שבהם הם היו קודם לכן. לצורך כך, עליכם למצוא אטרקציה ייחודית שתגרום להם לאתגר וכיף. יש אפשרות להציב תא הקלטות בתוך האירוע, וכך החוויה היא מושלמת.

מה יחכה להם בתוך התא?

תא הקלטות בעצם מאפשר לכל אחד מהילדים, להקליט בעצמו שיר, כאשר ברקע יש פלייבק - והילד עצמו שר. לרוב מדובר אגב על זוג ילדים, פשוט בשביל שכל הילדים יוכלו להפסיק להקליט (לרוב אחרי תא הקלטות יש תור ארוך במיוחד), וחשוב שאף אחד לא יצא בסופו של דבר בלי דיסק. כמובן שבסוף ההקלטות לאחר תהליך העיבוד והעריכה, כל ילד יקבל דיסק שבו יש את השיר שלו, שיוכל לשמור לעד.


ולמה זה חווייתי כל כך?

אדם מבוגר, אולי יתקשה לעתים להבין מדוע תא הקלטות הוא חוויה כל כך גדולה עבור הילדים. היום לילדים יש לא פעם חלום להיות זמרים, שחקנים ובדרנים. עבור לא מעט ילדים, זה ממש בגדר ההזדמנות להגשים חלום. הילדים של היום, שרואים תוכניות כמו כוכב נולד ודה ווייס, רוצים בעצם להיות זמרים שהם יהיו גדולים. בזכות תא הקלטות הם יכולים להגשים את החלום, וכך הם יוצאים מהמסיבה במצב רוח מרומם.

ולא צריך הרבה יותר מזה

לעתים קרובות, הצבה של תא הקלטות תגרום לכך שלא תצטרכו עוד אטרקציות רבות בתוך האירוע עצמו. אם מדובר על מסיבת ריקודים, מספיק שבמקום אחד יש את רחבת הריקודים, ובמקום השני את תא ההקלטות. אתם חופשיים כמובן להציב עוד אטרקציות נוספות, ולאפשר לכל הילדים והמוזמנים ליהנות ממגוון עצום של פעולות מהנות. זה הזמן לקיים סקר שוק בין חברות האטרקציות לאירועים ולשכור תא הקלטות איכותי ומוצלח להנאת כל האורחים שמוזמנים לאירוע שלכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה