יום שבת, 4 באוגוסט 2012

חנות וירטואלית


לכאורה, אין יותר מידי מה לכתוב על הנושא של הקמת חנות וירטואלית. בסך הכל מדובר על פלטפורמה מקוונת שדרכה הגולשים שלכם יכולים לרכוש מכם מוצרים, ואתם פשוט מספקים להם אותם. אולם בפועל, יש כמה נושאים שעומדים על הפרק, שדורשים מתן תשומת לב מיוחדת. התייחסות לנושאים הללו, מאפשרת לכם להקים את החנות בצורה חכמה ומושכלת יותר, שגם תשתלם לכם לטווח הארוך.

תשומת לב לאבטחה
אולי הנושא הקריטי ביותר בהקמה של חנות וירטואלית הוא נושא האבטחה. הגולשים שלכם מוסרים פרטם אישיים שלהם בחנות - שם מלא, מספר ת.ז, וכמובן פרטי כרטיס אשראי. חשוב מאד שבהקמה של חנות וירטואלית, יהיה לאתר שלכם פרוטוקול SSL, שנחשב היום לפרוטוקול הטוב ביותר להצפנת מידע. הפרוטוקול גורם לכך שהמידע הרגיש יימחק מיד לאחר תום השימוש, כך שבהמשך איש לא יוכל לאתר אותו ולעשות בו שימוש בזדון.

חנות וירטואלית

כיצד הלקוחות ישלמו?
בהקמה של חנות וירטואלית, לכאורה הדרך היחידה לתשלום היא דרך כרטיס אשראי. אבל יש אפשרויות שונות. אפשר לתת היום לגולשים לשלם בתוך חנות וירטואלית דרך חשבון PayPal. היתרון בפלטפורמה זו, היא שעליכם חלה פחות אחריות בכל הנושא של תעבורת המידע והעברה של הפרטים הרגישים. מה גם שיש גולשים רבים שמעדיפים לרכז את כל הרכישות שלהם באינטרנט דרך PayPal, ובכך אתם באים לקראתם.

חנות המותאמת לכל הגולשים
עוד נושא שחשוב לשים לב אליו בהקמה של חנות וירטואלית הוא בהתאמה שלו לכל סוגי הדפדפנים. גולשים רבים כיום יכנסו לחנות שלכם לא דרך דפדפן אקספלורר, אלא דרך פיירפוקס או גוגל כרום. כמו כן, היום בעידן הסמארטפונים, מומלץ בחום שתקימו חנות וירטואלית שגם תותאם לגלישה סלולארית.

מה עושים עם צרכים אלו? פונים למספר חברות בניית אתרים אשר מתמחות בתחום של בניית חנות וירטואלית לעסק. מקבלים מהחברות הצעות שונות לבנייה ומפרטים הכוללים את מה שתקבלו בעצם במסגרת הבנייה של החנות. רק לאחר שתשוו בין ההצעות השונות, תוכלו סוף סוף לבחור את החברה המתאימה לכם.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה