יום שבת, 30 ביוני 2012

עמדות מולטימדיה לאירועים


עמדות מולטימדיה לאירועים משנות את כללי המשחק

כל מי שהפיק אירוע בשנים האחרונות יוכל לספר לכם, כי אין אירוע אמיתי ללא אטרקציות שונות המופעלות להנאת המוזמנים. עד היום, עמדות המשחק המסורתיות לאירועים ללא ספק היו נחמדות מאד - שולחנות פינג פונג, שולחנות כדורגל, מתקני כדורסל, וכיו"ב. אולם, תחום האירועים התקדם היום כמה צעדים גדולים קדימה. היום, כאשר מדובר על עמדות מולטימדיה לאירועים רמת הריגוש היא גבוהה הרבה יותר. עמדות המולטימדיה לא מוגבלות למיקום פיזי, והן מציעות חוויה מדהימה לכל אירוע, לילדים, לבני נוער ולמבוגרים כאחד.

כמה עמדות מיוחדות מאד

היום, אתם יכולים להציב עמדות מולטימדיה לאירועים שיציעו לאורחים שלכם את חוויית הסימולטרים. קיימים היום סימולטורים כמעט לכל תחום באשר הוא. אתם תוכלו להציב עמדות מולטימדיה לאירועים שיציעו חוויה של טיסה ושליטה על מטוס. תוכלו להציע סימולטור של גלישה על סקייטבורד. תוכלו אפילו להציע סימולטור של ירי בחץ וקשת וקליעה למטרה, והכל עם שלטים מיוחדים, שנותנים תחושה של שליטה אמיתית.



להוציא קצת מרץ מול המסך

נהוג לעתים לחשוב, כי עמדות מולטימדיה לאירועים יגרמו לכל האורחים לשבת במקומם ולא לזוז אל מול המסך. טעות! היום יש עמדות מולטימדיה לאירועים כמו לדוגמה קונסולות של
WII, או קונסול MOVE של החברות האחרות, שמציעות בעצם תזוזה מלאה לשחקן. כאן השחקן לא יושב רגל על רגל ונח. ההפך - הוא צריך לקפוץ ממקום למקום, לרוץ, ומספיק מצמוץ אחד - בשביל שהשחקן השני ינצח.

ואיך העמדות משתלבות?

אחד הדברים היפים ביותר בעמדות המולטימדיה, זה שהן יכולות להשתלב כמעט בכל אירוע באשר הוא. העמדות הן כמובן מושלמות לאירועים עם קהל צעיר רב כמו אירועי בר מצווה או אירועי בת מצווה. עם זאת, העמדות ישתלבו נהדר גם בחתונות, וכן גם באירועי ברית ובריתה. כמובן שגם אפשר לשלב עמדה או שניים בימי הולדת לכל הגילאים. אם אתם עומדים להפיק אירוע כל שהוא, זכרו שאחד הדברים החשובים ביותר להצלחתו יהיו האטרקציות שתשכירו. בחרו היטב את עמדות המולטימדיה והבטיחו אירוע שמח ומלא פעילות לכל המשתתפים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה