יום שני, 25 ביוני 2012

אחסון אתרים


למה כדאי לבצע אחסון אתרים בישראל?
אחסון אתרים נראה לעיתים כמו פרט שולי בתוך כל המערך המורכב של בניית אתר, עיצובו, כתיבת התכנים, הטמעתם, קידום האתר ועוד ועוד מלאכות הקשורות אל האתר. יחד עם זאת, אין להקל ראש בתפקיד החשוב של אחסון אתרים ובהשפעתו על חשיפת האתר בצורה הנדרשת.
כשאתם עומדים להקים אתר אינטרנט, אתם עומדים מול צומת דרכים. נדרש מכם להכריע האם תבחרו בחברת שרתים ואחסון של אתרים בישראל, או שתבחרו דווקא בחברה בחו"ל? בחו"ל אמנם יש שפע של אפשרויות, ומגוון רחב של מחירים, אבל כמו שתראו בהמשך, כל עוד אתם מכוונים לשוק המקומי - מומלץ בחום להישאר בארץ, שכן זהו הליך משתלם יותר מכל בחינה.


לקבל שירות בעברית
ההיבט הראשון של אחסון אתרים בישראל האו ברמת השירות שאתם תקבלו. חישבו על מקרה של תקלה באתר. במקום להתחיל לחרוק שיניים באנגלית ולנסות להסביר את הבעיה לנציג שירות של אחסון אתרים בחו"ל (שפעמים רבות אפילו הוא לא ממש יודע אנגלית) - אתם יכולים לדבר בנינוחות עם נציג ישראלי בעברית, שיוכל לשמוע את הבעיה ולעזור לכם לפתור אותה, שלא לדבר על עלויות השיחה.

גישה טובה יותר לגולשים שלכם
עוד יתרון של אחסון אתרים בישראל הוא הגישה הנוחה לגולשים שלכם. תתפלאו אולי לשמוע, אבל אחסון אתרים ואינטרנט זה כן שאלה של גאוגרפיה. אתרים ישראלים תמיד עולים מהר יותר מאתרים בחו"ל. חשבו על הפעם האחרונה שהייתה לכם בעיה בטעינת אתר ישראלי או שהיו לכם בעיות חיבור אליו - זה כמעט ולא קורה, אם זה בכלל מתרחש. הסיבה לכך היא שקל יותר למחשבים לגשת אל שרתים שיושבים במקום גאוגרפי קרוב אליהם.

וזה עוזר גם לקידום
היבט נוסף של אחסון אתרים הוא בקידום האתר שלכם. גוגל היום נוטה לתעדף אתרים שנמצאים על שרתים מקומיים מהארץ של הגולש. לכן, אם אתם מכוונים לקהל היעד הישראלי - בחרו בחברת אחסון אתרים ישראלית, שכן אז גוגל פשוט יקדם את האתר שלכם, על פני אתרים מאותו תחום שיושבים על שרתים בחו"ל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה