יום שלישי, 27 במרץ 2012

צילום היריון


צילום היריון נחשב לאחד הצילומים המרגשים ביותר בתחום הצילום. אי אפשר להישאר אדיש אל מול הגוף המתעגל המצולם בצורה אסתטית ויפה. בתקופה האחרונה יותר ויותר נשים גילו את צילום ההיריון והחליטו להצטלם להצטרף גם.  אם בעבר צילום היריון היה נחשב לצילום חתרני ומאוד יוצא דופן ושונה, הרי שכיום ניתן לומר שצילום ההיריון הוא כבר ממש מיין סטריים בקרב נשות ישראל. צילום ההיריון יכול להיעשות בתוך סטודיו מאובזר או בלוקיישן בחוץ, הכל בתיאום מראש עם צלם ההיריון.

צילום היריון – לסגור את כל הפרטים לפני

חשוב מאוד שתיסגרו את כל פרטי הצילומים קודם לכן. מומלץ לשאול את כל השאלות הנכונות על מנת שלא יהיו אי הבנות. מה עליכן לשאול למשל? האם במסגרת הצילומים אתן מקבלות גם מאפרת או שזה מגיע בתשלום נפרד, האם הצילומים יהיו בסטודיו או בחוץ, כמה תמונות אתן מקבלות בסיום הצילומים, כמה זמן ייערכו הצילומים ועוד.

תיאום ציפיות ראשוני הוא המפתח להצלחת הצילומים. תיאום הציפיות צריך להגיע יחד עם פגישת היכרות במסגרתה תיבדקי את הכימיה עם הצלמת. צילום היריון שונה מצילום רגיל, הוא הרבה יותר רגיש, אינטימי ולעתים לא פשוט כלל. לא כל אישה מרגישה בנוח עם גופה ולפעמים צריך להסיר מספר שכבות של חוסר ביטחון על מנת להתחיל לצלם. 



צילום היריון – צלמת היריון

בהמשך ישיר לפסקה הקודמת, אין מי שתבין אותך טוב יותר מאשר צלמת היריון שכבר התנסתה בהיריון. אף גבר לעולם לא יוכל להבין את הפחדים, החששות והדימוי של אישה בהיריון. אישה שכבר עברה היריון מרגישה את התחושה הזאת והיא תוכל להרגיע ולנסוך במצולמת ביטחון, שיאפשר לה להיפתח ולהצטלם בצורה היפה ביותר.

ישנן כיום לא מעט צלמות היריון סופר מקצועיות ואיכותיות. בחרי לך את זאת שאת הכי מתחברת אליה ויחד תוכלו ליצור את הצילום המושלם. חשבי בינך לבין עצמך על קונספט הצילום הרצוי לך, האם את מעוניינת בצילום אמנותי, סקסי, או כל רעיון אחר שעולה לך בראש. בנוסף חשבי האם את מעוניינת להצטלם לבד או אולי עם בעלך (או עם אחד הילדים אם יש). צילום היריון הינו אירוע מרגש ומאוד מיוחד. המטרה שלך היא לבוא וליהנות מהרגע הזה. זה הזמן שלך להרגיש את עצמך, להגיע עם ביטחון ולהראות לכולם כמה שההיריון מחמיא לך. בהצלה!  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה