יום שלישי, 6 במרץ 2012

צילום בוק בת מצווה


לפרופיל!

בעידן הפייסבוק של ימינו, לתמונות יש משמעות רבה יותר מאי פעם. בכל פעם שאנו מצטלמים אנו משתדלים שהתמונה תצא מושלמת כדי שנוכל לשים אותה בפרופיל. לכל משתמש פייסבוק ישנו אלבום תמונות פרופיל הכולל את התמונות המוצלחות ביותר שלו. עכשיו תארו לעצמכם שמגיע צלם מקצועי ומפיק עבורכם תמונות מדהימות ומושלמות, שמתאימות אחת אחת לפרופיל שלכם עד כדי כך שאתם ממש מתקשים לבחור איזו תמונה לשים.

זה בדיוק מה שקורה כשעושים צילום בוק, רק שכמובן המטרה בו היא לא להצטלם עבור הפייסבוק אלא בשביל דברים יותר נעלים. טוב, כמובן שלא בכל יום ישנה הזדמנות לעשות צילום בוק, אבל כשחוגגים בת מצווה זוהי הזדמנות פז לעשות צילום בוק בת מצווה.

בשמלה אדומה ושתי צמות

גיל בת מצווה הוא גיל ייחודי שבו הילדות הופכות לנערות קטנות. נדמה שזה אך אתמול עוד עשינו להן קוקיות בשיער בטרם שלחנו אותן לגן, וכבר הן מתגנבות מאחורי גבינו ומתאפרות. אט אט תווי פניהן מקבלות מראה בוגר, אך עם זאת תמים וילדותי. הן מתייפות מיום ליום, ולא רחוק היום שבו יגרמו לגברברי התיכון לסובב את ראשיהם ולשרוק בהתפעלות.

כשרואים את הבנות המדהימות והיפיפיות האלה עם חיוך נקי ותום טהור אי אפשר שלא להתמוגג. צילום בוק 
בת מצווה הוא ההזדמנות הטובה ביותר להנציח את התקופה הקסומה הזו וליצור תמונות מיוחדות שינציחו את הנסיכה הקטנה. ייתכן שההזדמנות הבאה ליצור בוק שכזה תהיה רק בחתונה, כך שבת המצווה מהווה מעין "הפסקת ביניים" מלידתה של היצורה המקסימה ועד לעומדה מתחת לחופה.



דוגמנית על

צילום בוק בת מצווה יכול להיעשות בתוך סטודיו עם תפאורת רקע או מחוצה לו במקומות מיוחדים, או שילוב של השניים. זוהי שעת הכושר לשים על הראש כובעים מיוחדים, בנדנות סרטים וכדומה, ולהצטלם בפוזות שונות ומגניבות. נערות רבות חולמות בסתר ליבן להיות דוגמניות, וצילום הבוק לרגל האירוע מאפשר להן להגשים את חלומן ולו ליום אחד, כמובן עם היתרון הענק שאין צורך להתאים את הצילומים לקטלוג מסוים אלא על פי רצונה של הנערה ומה שמתאים לאופייה.

הפרח שגדל

לנו, כהורים, זו חוויה מיוחדת לראות את התוצאות לאחר צילום בוק בת מצווה. פתאום אנו מתרגשים לגלות שהילדה שלנו התבגרה וכבר יש לה ממש אישיות משלה וקסם אישי המשתקפים בתצלומים. כל שנותר לנו הוא להניח בגאווה את האלבום בכניסה לאירוע, שכולם יראו את הפרח שגידלנו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה