יום רביעי, 14 במרץ 2012

ניתוח טכני


יתרונות המידע

משקיעים ואנשי מקצוע בשוק ההון זקוקים לנתונים טכניים מדויקים. באמצעות נתוני מספרים מתאימים ניתן יהיה לזהות אפשרויות להשקעות מניבות. את הנתונים נהוג להציג באמצעות דוחות ניתוח טכני מתאימים. השימוש במידע הטכני דורש הכשרה מקצועית בתחום והבנה בשפה המקצועית. השוק פועל באמצעות מגוון שיטות חישוב טכניות, כל איש מקצוע נוהג לעשות שימוש בכלים שונים בהתאם לאופי העבודה שלו וצרכיו המקצועיים.

מימוש רווחים

באמצעות דוחות ניתוח טכני מתאימים ניתן לזהות את הנקודות בהן משתלם ביותר לרכוש מניות ואת נקודת השיא בה מומלץ למכור את המניות ולגרוף רווחים מתאים. במהלך ההתנהלות בשוק ההון יש להיעזר בסבלנות ולבחון היטב את הנתונים בדוחות. מכירה מוקדמת של מניה עשויה לגרור הפסדים, כאשר המניה נמצאת במגמת עליה כדאי לחכות ולמכור ברגע השיא. את נקודת השיא ניתן יהיה לאתר באמצעות גרפים וכלי ניתוח טכני של תנודות השוק ונתוני המניה והחברה. סבלנות ושקילות הן תכונות אשר מסייעות להפוך כל משקיע מתחיל למשקיע מצליח ולאיש מקצוע אמתי בתחום.

כיצד להתמודד עם הפסדים

הפסדים כלכליים הם חלק בלתי נפרד מחייו של כל משקיע ואיש מקצוע בשוק ההון. כישורים מקצועיים יסייעו בצמצום ההפסדים אך לא ניתן למנוע הפסדים באופן גורף. הפעילות בשוק ההון כרוכה בסיכון כספים וכאשר מסכנים כספים ישנה אפשרות גם להפסד. שימוש נכון בדוחות ניתוח טכני ורכישת הכשרה עצמית לביצוע ניתוח טכני עצמאי תאפשר לאיש המקצוע להימנע מטעויות מיותרות. בכל מקרה בו ההשקעה כשלה חשוב לנתח היטב את המקרה ולהפיק לקחים מתאימים.



קריאת דוחות

בכדי למנוע סיכונים מיותרים מומלץ לא לסחור כנגד מגמת השוק. את בחירת ההשקעה המתאימה כדאי  לבצע בהתאם למגמות הנוכחיות בשוק ולא בהתאם למגמות עתידיות. קריאה נכונה של מצב השוק בהווה תאפשר למשקיעים לבחור השקעות נבונות. דוחות אשר מתבססים על ניסיונות לניבוי העתיד בשוק ההון עלולים להביא לסיכון מיותר של כספים. בכדי לפתח מיומנויות וניסיון מקצועי יש לפעול בצורה שקולה ולבחור בקורסי הכשרה מתאימים.

שירותי ניתוח מקצועי

דוחות ניתוח טכני הם דוחות אשר מבוססים בעיקר על גרפים המכילים נתונים רבים על המתרחש בשוק. בכדי להפיק את הנתונים המתאימים מהגרף יש לרכוש הכשרה מקצועית או להשתמש בשירותי מנתח דוחות מקצועי. במקרים בהם אין ברשותו של המשקיע כישורים מתאימים מומלץ להסתייע בשירותים מקצועיים של מנתח דוחות או בשירותי תכנת מחשב מתאימה למשקיעים מתחילים. ההשקעה בהתאם לניתוח הטכני היא השקעה בהתאם לתנודות השוק, דבר אשר הופך את ההשקעה לבטוחה, שקולה ומתאימה בעבור משקיעים מתחילים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה