יום שלישי, 10 באפריל 2012

חיסכון סלולרי


חיסכון סלולרי

לארגונים וחברות רבות בארץ, יש מנויים ומכשירים סלולריים בכמות גדולה. הסיבה לכך היא בשל מתן מכשיר סלולרי לעובדי החברה, לעתים כמכשיר המשמש כלי עבודה, ובמקרים אחרים, כהטבה לעובדי החברה. בפועל משלמות חברות אלו הון עתק לספק הסלולר שלהם, בשל חוסר הבנה ומודעות לדרכים בהם יכלו לחסוך בהוצאות החודשיות. היום יותר מתמיד חשוב לבדוק היטב את ההסכם הסלולרי שמציעה לכם חברת הסלולר, על מנת של תגיעו למצב בו תשלמו הוצאות מיותרות שניתן היה להימנע מהן מראש.

מהיום חוסכים בסלולר

לרוב מתבצע הסכם בין החברה, לספק הסלולר, בו מסוכמים עיקרי הדברים, הקשורים לשיחות פנים ארגוניות, תעריפי שיחות לחו"ל, דמי מנוי, הודעות טקסט וכיוצ"ב. בפועל, מקבלת החברה מספר עצום של דפי חשבוניות מדי חודש, וקשה מאד להתעמק בהן, ולבצע בקרת תאימות בין ההסכם, לבין החיובים בפועל. כך יוצא, שחברות משלמות סכומי עתק לחברות הסלולר, סכומים שיכולים היו בקלות להיחסך לחברה.


חיסכון סלולרי

חיסכון סלולרי מתחיל למעשה במועד חתימת ההסכם עם חברת הסלולר. במעמד זה, יש לשים דגש רב על הסעיפים השונים, במיוחד אלו הרשומים באותיות קטנות, ולעתים בצורה המשתמעת לשתי פנים, וקשה להבין אותם במלואם. כך למשל, סעיף המדבר על יציאה מההתקשרות עם ספק הסלולר בטרם עת, נותר מיותם, ולא ממש נותנים עליו את הדעת, עובדה שבעתיד יכולה להתגלות כטעות חמורה, ואם ברצון החברה לסיים את ההתקשרות טרם, מועד ההסכם, היא תגלה שהיא לכודה בין רצונה לעבור לספק אחר, לבין תשלום קנסות יציאה דרקוניים.

חיסכון סלולרי ברמה יומיומית

כיום קיימות חברות חיצוניות רבות, המסייעות לארגונים, אשר ברשותם מנויי סלולר ומכשירי סלולר רבים, לחסוך בהוצאות. הדבר מתבטא בעיון בפרטי החוזה, בהסבת תשומת לב הארגון לסעיף זה או אחר, שאינו לטובת הארגון, ובקרה קפדנית על כל החשבונות המגיעים מדי חודש מחברת הסלולר. בצורה זו, מתבצע חיסכון סלולרי של אלפי שקלים, ואף יותר.
חברות אלו, מסייעות לארגונים השונים לנהל מו"מ בדבר העלויות, לשפר תנאים קיימים, ומנתחים את המצב, עד למציאת דרכים לחיסכון אופטימלי בהוצאות על השימוש בטלפונים ניידים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה