יום ראשון, 25 במרץ 2012

צימרים יפים


באמצע השגרה והלחץ צריך לקחת פסק זמן ולעשות ניקוי ראש אמיתי בתזמון נכון. זה הזמן לחפש חופשה זוגית או משפחתית במקומות יפים וכמובן בשילוב של צימרים יפים. היתרון של צימרים יפים על פני בית הארחה או בית מלון בחופשה זו הרגשת הטבע, השקט והשלווה שכה חסרים לנו בחיי היומיום העמוסים בשגרה ובעבודה. אווירה כזו נוכל למצוא אך ורק בחופשה בטבע, בצימרים ולא עיר הגדולה.
 


צימרים יפים- התפתחות ענף הצימרים בישראל

·       עד שנות השמונים רוב ענף התיירות בארץ התבסס על בתי הארחה במספר קיבוצים. הסיבה לכך הייתה שהענף שתפס את הפרנסה העיקרית היה ענף החקלאות ובו הושקעו המשאבים.

·       ממחצית שנות השמונים מספר יישובים מצומצם, בניהם קיבוץ אמירים ומכמורת, קיבלו תקציב והכרה ממשרד התיירות והתחילו לפתח את ענף הצימרים ואף הפכו ענף זה לענף הפרנסה העיקרית.

·       כיום המצב בצפון הוא שיש מספר בתי מלון המכילים חדרים לאירוח, אך יש כמעט מספר כפול של צימרים יפים באותו איזור.

·       כיום כתשעים אחוזים מענף הצימרים מתבסס על הצרכן הישראלי, אך יש ניסיון למשוך גם תיירות מחו"ל לענף הזה.

צימרים יפים - רומנטיקה של חורף

·       בחורף הכי כיף לצאת לחופשה עם צימרים יפים ולהתפנק עם שוקו חם ושמיכת פוך, לשבת בנחת למול הקמין בזמן שהגשם והסערה נשמעים מבחוץ.

·       יש מקומות שהכי טוב לטייל בהם דווקא בחורף. כמו לדוגמה בחוף הים בעכו. איך כמו התבוננות בים הסוער בחורף, לראות את הגלים המתנפצים על חומותיה של עכו בגשם השוטף.

·       מקום נוסף לטיול חורפי בצפון הוא נחל חצץ, אשר פריחתו של מלך הביצה, הנרקיס, במקום זה מאוד יפה דווקא בתקופה זו. נחל זה הוא אחד מהאתרים היחידים באזור שבו פורח הנרקיס בחורף.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה