יום ראשון, 12 בפברואר 2012

עו"ד אדיר לפיד


עו"ד אדיר לפיד – עסקאות נדל"ן

קונים בית או מוכרים אחד? רוצים לדעת שהעסקה בטוחה, חוקית, שלא חלות הגבלות על הנכס וכל דבר אחר? לא מבינים את כל הסעיפים בחוזה? איש נדל"ן כמו עו"ד אדיר לפיד ייתן לכם מענה מקצועי ויעיל, למכירה או רכישה של נכס, יבדוק את הנושא לגופו, ואף יערוך הסכם מכירה תקני, שאינו משתמע לשתי פנים.

עו"ד אדיר לפיד – על השיקולים לפני קניית בית

קנייה או מכירה של נכס כלשהוא, אינה דבר של מה בכך. אות אחת יכולה להיות גורלית, ניסוח לקוי של הסעיפים בחוזה עלולים לגרום לנזק בלתי הפיך, ובעיקר חשוב לדעת מה ומי עומד מאחורי הנכס המדובר, טרם העברת בעלות ומפתחות.

סיוע של איש מקצוע כמו עו"ד אדיר לפיד מומלץ מאד, מאחר והוא זה שיבדוק את כל התהליך, את החוזה, יברר האם חלים הגבלים כמו שעבוד על הנכס שנמכר, האם אכן הרישום בטאבו הוא על שם מי שמוכר ועוד.

גם בעסקאות גדולות יותר, ליווי של עורך דין מומחה כמו עו"ד אדיר לפיד הוא פשוט מתבקש, מאחר ומדובר בסכומים גדולים מאד של כסף, ואף ההתנהלות כולה צריכה להיות חוקית ולהתבסס על חוקי עזר עירוניים, אישורים מתאימים ועוד. כך למשל, במקרים בהם מדובר בעסקת נדל"ן רחבת היקף, כמו קניית מגרש, בניין מגורים שלם, עסקאות במסגרת פינוי בינוי ועוד - ליווי התהליך באמצעות עורך דין נדל"ן לא רק מתבקש, אלא הכרחי!

עו"ד אדיר לפיד רלוונטי עבורכם גם במקרים של קבוצות רכישה, ביצוג חברות או יזמים המעוניינים להשקיע בנכסי נדל"ן, רכישות נדל"ן מכונס נכסים, ובעצם כל עסקת נדל"ן, בין אם אתם הקונים או המוכרים, המצריכה ליווי מקצועי ומיומן של עורך דין נדל"ן מנוסה, ובקיא בדיני מקרקעין.

עו"ד אדיר לפיד – כל אחד מעדיף עסקה שקטה

שירותיו של איש מקצוע כמו עו"ד אדיר לפיד מתמקדים בליווי המתחיל כבר בשלבי תכנון הפרויקט, וממשיך במעורבות אינטנסיבית של עוה"ד בכל השלבים הנוספים, וכל ההיבטים המשפטיים הכרוכים בעסקה, בין אם מדובר בהשבחה או רישוי, במימון ורכישה, ועד להשלמת העסקה וחתימה עליה. כל זאת ועוד, נעשה במקצועיות רבה, מלווה בידע ונסיון רב.


לפני שאתם מתלהבים מנכס נדל"ן כזה או אחר, או מעוניינים לבצע עסקה רחבת היקף, כדאי שהצעד הראשון יהיה למצוא עורך דין נדל"ן מקצועי ומנוסה, שילווה אתכם לאורך התהליך כולו, עד לשלב העברת הזכויות וקבלת המפתח. עו"ד אדיר לפיד יהיה בחירה מצוינת לקבלת ייעוץ בתחום הנדל"ן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה